kontrola stanu technicznego

Data: 2013-11-03 14:56:21
Autor: huri_khan
kontrola stanu technicznego
Dnia Sun, 3 Nov 2013 11:07:47 +0100, mappl napisał(a):

W jaki sposób policjant kontroluje stan techniczny samochodu? Zaciekawiło mnie to z uwagi na informacje w mediach dotyczące akcji znicz i zabrane dowody rejestracyjne kierowcom jadącym niesprawnymi pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?

Podepnę się pod temat. Oglądałem Turbo (Uwaga Pirat)  policjant zatrzymał samochód z
przyciemnionymi przednimi szybami i nie wspomniał o ich zerwaniu tylko
zabrał dowód i wystawił mandat (chyba na 200zł). Do tej pory informowali o
możlwości zerwania folii na miejscu i odbywało się bezmandatowo. Są jakieś przepisy dotyczące stanu technicznego samochodu i karania ich
naruszenie? Czy w tym przypadku policjant jednak wypełniał plany  narzucone
przez komendanta ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-11-03 06:27:18
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 14:56:21 UTC+1 użytkownik huri_khan napisał:
> [...]

naruszenie? Czy w tym przypadku policjant jednak wypełniał plany  narzucone

Niebieski też czasami jest człowiekiem. Jak widzi że ktoś chce współpracować to może iść na rękę. Ale jak trafi ba barana co mu z podstawami prawnymi wyjeżdża to pieresze co sobie pomyśli to " ja ci kurwa dam podstawy prawne" i idzie wbrew. I ja to popieram.

Data: 2013-11-03 16:29:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:f422dbf9-7b46-4b57-83a1-5e21d5a144e9googlegroups.com...

[...]
-- -- --