kontrola zawartosci baku - opalowy

Data: 2011-06-12 11:13:30
Autor: AL
kontrola zawartosci baku - opalowy
W dniu 2011-06-10 18:50, mar jan pisze:
witam.
jakie jest prawdopodobienstwo takiej przygody?
Chcialbym ustalic sznase na kontrole zawartosci baku.
Czy kiedys ktos z Was mial/slyszal tzn napewno wie ze ktos inny mial kontrole baku?
Oczywiscie w samochodzie osobowym.
co chwila sie slyszy ze ktos smiga starym dieslem na OO, a jakos kontrola mnie
jeszcze nie spotkala ani nie slyszalem zeby znajomi mieli taka przygode.
To jak to jest kontroluja? Nie kontroluja?
thx

w Niemczech 2 razy spotkalem sie z kontrola - ktora wygladala mniej wiecej tak, ze policja blokowala jeden pas na autostradzie a policmajster na poczatku zapraszal na ten pas auta, ktore mialy silnik diesla - lub takie podejzewal, ze maja (nie wiem, czy sprawdzali tez z obca rejestracja - ja akurat benzynowcem bylem wowczas).

W PL tesc kolegi mial kontrole (berlingo)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-12 20:11:41
Autor: A.K.
Dnia Sun, 12 Jun 2011 11:13:30 +0200, AL napisał(a):

[...]

hmmm.
To mogli się od razu ustawić się na wyjeździe ze stacji serwującej Rapsöl
(rzepakowy).
Pracowałem w Niemczech, syn mojej szefowej lał do swoich ciężarówek olej po
frytkach. Nigdy go nikt za to nie ścigał. Stację miał na bazie - cztery
paleto-pojemniki z "frytkami".

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-06-12 22:33:54
Autor: J.F.
On Sun, 12 Jun 2011 20:11:41 +0200,  A.K. wrote:
[...]

Bo olej opalowy ma dodawany specjalny barwnik (a nawet dwa), ktory sie
latwo wykrywa. A frytkowy nie.

J.

Data: 2011-06-13 09:58:28
Autor: A.K.
Dnia Sun, 12 Jun 2011 22:33:54 +0200, J.F. napisał(a):

Bo olej opalowy ma dodawany specjalny barwnik (a nawet dwa), ktory sie
latwo wykrywa. A frytkowy nie.

Ale w pl też powinieneś opłacić akcyzę od frytury - imho. Frytkowego markować nie trzeba wystarczy zapaszek z rury. :)

Data: 2011-06-12 20:36:56
Autor: P_ablo
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:it1vvn$392$1inews.gazeta.pl...

[...]

I pewnie widziales to na niemieckiej autbanie przy granicy z NL...
Jesli to prawda, to to, co bylo w baku najmniej ich interesowalo!

--
Picasso

Data: 2011-06-13 09:35:48
Autor: AL
W dniu 2011-06-12 20:36, P_ablo pisze:
[...]

miedzy Hannoverem a Berlinem

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-06-14 16:19:06
Autor: P_ablo
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:it4ekh$m32$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prawdopodobnie "zwykla" kontrola ZOLLi.
Zawartosc bakow sprawdzali przy okazji. Sam mialem niejedna taka kontrole ale procz listow przewozowych nic wiecej nie spradzali a i nie widzialem przy tej okazji aby komus do baku zagladali. Przy granicy z NL sa bardzo czesto takie lapanki i szukaja wtedy trawki. Mlody wlasciciel zdezelowanego golfa na tablicach ze wschdnich landow ma szanse bliska 100%, ze bedzie kontrolowany :)

--
Picasso

kontrola zawartosci baku - opalowy