kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Data: 2010-10-31 13:11:16
Autor: ggs
kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

"Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message news:iajlcn$9k1$1news.onet.pl...
Witam.
Potrzebuję port LPT na adresie 378h, 278h lub 3BCh

Dodałem do komputera kartę FG-PIO9835-2S1P-01 na chipsecie MosChip MCS9835CV
Zciągnełem sterowniki z internetu i teraz problem. Port ma adres 400h nieważne czy wybiorę w ustawieniach że ma być LPT1 czy 2 czy 3. Nie mogę tego zmienić z poziomu właściwości sprzętu.

Czy jest jakiś sposób aby otrzymać taki adres jaki potrzebuję na tej karcie z takim chipsetem?
System to WinXP

Zobacz czy pod DOSem da sie to zrobic :

http://filedb.experts-exchange.com/incoming/2009/06_w25/150578/DOS-Driver-Installation-Guide.pdf

kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?