kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Data: 2010-10-31 13:57:35
Autor: maX
kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:iajlcn$9k1$1news.onet.pl...
Witam.
Potrzebuję port LPT na adresie 378h, 278h lub 3BCh

Dodałem do komputera kartę FG-PIO9835-2S1P-01 na chipsecie MosChip MCS9835CV
Zciągnełem sterowniki z internetu i teraz problem. Port ma adres 400h nieważne czy wybiorę w ustawieniach że ma być LPT1 czy 2 czy 3. Nie mogę tego zmienić z poziomu właściwości sprzętu.

Czy jest jakiś sposób aby otrzymać taki adres jaki potrzebuję na tej karcie z takim chipsetem?
System to WinXP

Masz w biosie opcję typu "PnP OS installed"? Jeśli tak to przełącz ją i sprawdź czy pomogło.
Jeśli dalej nic, to być może pod Win95/98 by się udało; możesz doinstalować na innej partycji, tylko do tych zadań. A jeśli i tu się nie uda, to ustaw w tym dosowym programiku żądane wartości i umieść go w config.sys/autoexec.bat, być może Win 95/98 przejmie ustawienia spod dosa (bo WinXP napewno nie przejmie, on już nie ma nic wspólnego z dosem i wogóle nie patrzy na ewentualną zawartość config.sys/autoexec.bat).

kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?