kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Data: 2010-10-31 13:59:21
Autor: sTav
kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?
Irokez wrote:
Witam.
Potrzebuję port LPT na adresie 378h, 278h lub 3BCh

Dodałem do komputera kartę FG-PIO9835-2S1P-01 na chipsecie MosChip
MCS9835CV Zciągnełem sterowniki z internetu i teraz problem. Port ma
adres 400h nieważne czy wybiorę w ustawieniach że ma być LPT1 czy 2
czy 3. Nie mogę tego zmienić z poziomu właściwości sprzętu.

Czy jest jakiś sposób aby otrzymać taki adres jaki potrzebuję na tej
karcie z takim chipsetem?
System to WinXP

Spróbuj tego:
http://marmro.homeip.net/userport.zip

[34 kB] -

UserPort.SYS is a kernel mode driver for Windows NT/2000 that gives usermode programs access to I/O
Ports. This makes it possible to access hardware directly from a normal executable in the same way as under
Windows 95/98/ME. This driver does not work on Windows 95/98/ME and there is really no need to run it
anyway because I/O ports are always granted to usermode programs on these operating systems.

The driver can be used for the following purposes:
" To run software on Windows NT/2000 that normally only runs on Windows 95/98/ME.
" To easily access hardware like the parallel port and other I/O ports.

Działa z XP, - sam używam m.in. do I2C

--
Pozdrowienia!
M.

kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?