kontroler PATA - pyt. teoretyczne

Data: 2011-11-30 11:11:01
Autor: Szyk
kontroler PATA - pyt. teoretyczne
Oki doki sam sprawdziłem jak to jest z tym kontrolerem PATA na PCI i startowaniem CD/DVD z niego. Otórz na mojej starej płycie na układzie VIA KM 400 trzeba ustawić w Biosie bootowanie z SCSI (tak jak przewidywałem) i wtedy startuje płytka z instalką (sprawdziłem na instalce Windows 7 (DVD) oraz na instalce KUbuntu (CD-ROM). Przy ustawieniu botowania z CD-ROM nie uruchamia się.

dzięki wszystkim za pomoc i życzliwe słowo, pozdro
Szyk

Data: 2011-11-30 11:12:50
Autor: Szyk
kontroler PATA - pyt. teoretyczne
Tylko dalej nie wiem, czy z tymi nowymi Biosami EFI będzie ten kontroler działał równie dobrze jak ze starymi biosami???

kontroler PATA - pyt. teoretyczne