kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały

Data: 2011-06-08 19:33:36
Autor: JWW
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały
Data: 2011-06-09 12:12:35
Autor: Aeddin
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie ldoway
On 2011-06-08 19:33:36,  JWW wrote:

no to teraz wszysko jest jasne.....

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9750018,Hiszpania__kont
rolerzy_ostrzegali_awionetki__by_nie.html
 Jaaasne...
http://zulusmjz.blog.interia.pl/?id=2092124

PozdrĂłwka, --
Michał 'Aeddin' Ogiński

Data: 2011-06-09 15:51:48
Autor: JWW
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie ldoway
http://zulusmjz.blog.interia.pl/?id=2092124

typowy nudny blog pisany przez teoretyka. Ile masz odłon, czy albo cztery tygodniowo?

jk

Data: 2011-06-10 06:52:27
Autor: Aeddin
On 2011-06-09 15:51:48,  JWW wrote:

> http://zulusmjz.blog.interia.pl/?id=2092124

typowy nudny blog pisany przez teoretyka. Ile masz odon, czy albo
cztery tygodniowo?

jk
To nie jest mój blog, nie wiem ile jest odsłon.
Aaa... to z Koliną piszę? ;-)

PozdrĂłwka, --
Michał 'Aeddin' Ogiński

Data: 2011-06-10 08:53:24
Autor: KCh+
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie ldoway
To nie jest mój blog, nie wiem ile jest odsłon.

dlaczego?

Data: 2011-06-10 09:48:38
Autor: Aeddin
On 2011-06-10 08:53:24,  KCh+ wrote:

> To nie jest mj blog, nie wiem ile jest odson.

dlaczego?

Dlaczego dlaczego...?
Blog jest interesujący, pisze go pilot latający amatorsko. Uważam,
że może mieć większe pojęcie o lotnictwie niż przeciętny
użytkownik Usenetu, nawet taki udzielający się na pl.rec.lotnictwo
;-P
I tyle. Dla mnie EOT.

PozdrĂłwka, --
Michał 'Aeddin' Ogiński

Data: 2011-06-10 11:44:07
Autor: KCh+
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie ldoway
Dlaczego dlaczego...?

Dlaczego uważasz że ma trzy odsłony?

Data: 2011-06-10 11:01:24
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Fri, 10 Jun 2011 11:44:07 +0200, KCh+ napisał(a):

Dlaczego dlaczego...?

Dlaczego uważasz że ma trzy odsłony?

Kolina, bądź tak miły i podpisuj swoje posty "jk", zwłaszcza po kolejnej zmianie nicka i adresu, aby ludzie wiedzieli, komu nie odpowiadać... :-P

--
m.

Data: 2011-06-10 17:31:24
Autor: KCh+
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie ldoway
Kolina, bądź tak miły i podpisuj swoje posty "jk", zwłaszcza po kolejnej

no problem, jeśli ty też bedndziesz podpisywac jk

KCh

Data: 2011-06-09 13:03:54
Autor: Maciek
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały
ale co jest jasne wg. Ciebie?
nie miałes dostepu do neta, teraz mama dala i zostales fachowcem?
ja bym na twoim miejscu sprawdzil, czy to nie byl zamach, jaka byla
zawartosc helu w powietrzu i czy moc magnesow w okolicy nie przekroczyla
dopuszczalnej...
ludzie, gdzie my zyjemy?
eksperci beda wyjasniac kilka tygodni jesli nie miesiecy a dla niego
wszystko jasne...
krew mnie zalewa.
maciej

-- -- - Original Message -- -- - From: "JWW" <janek_walicow@wpp.pl>
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały
nie miałes dostepu do neta, teraz mama dala i zostales fachowcem?

przedewszystkim prosze Cię byś nie trollował i powstrzymał się od inwektyw.
Wiele osob na grupie potwierdzi ze mam duze doswiadczenie w wypadkach

jk

Data: 2011-06-09 15:40:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały

"JWW" isqffh$vfg$1@news.onet.pl

[...]

O tak -- 'jk', 'wszysko', w wypowiedziach brak podziału na zdania...
Uporczywość w wyciąganiu informacji o wypadkach lotniczych...

-=-

Dla mnie jasne jest przede wszystkim to, że czasami ludzie
przeceniają swoje umiejętności widzenia we mgle lub w ciemności.
(ja akurat dobrze widzę w ciemności -- dobrze jak na człowieka,
nie jak na kota; we mgle widzę tyle, co inni)

kontrolerzy ostrzegali awionetki, by nie lądowały