kontrolka świec żarowych - miga

Data: 2012-10-26 18:00:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
kontrolka świec żarowych - miga
W dniu 2012-10-26 17:54, miroslaw.poczta@gmail.com pisze:

Co dalej? bo ni w ząb nie wiem jak się za to zabrać?
proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.
Z góry dzięki za pomoc.

Opisać proces wymiany żarówek światła stop ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-10-26 10:33:14
Autor: miroslaw.poczta
kontrolka ¶wiec ¿arowych - miga

Opisaæ proces wymiany ¿arówek ¶wiat³a stop ?

nie dziêki, bo dziwne aby w tym samym czasie wypali³y  siê  3 ¿arówki,
nie uwa¿asz?

Data: 2012-10-26 20:06:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-10-26 19:33, miroslaw.poczta@gmail.com pisze:

Opisać proces wymiany żarówek światła stop ?
nie dziÄ™ki, bo dziwne aby w tym samym czasie wypaliÅ‚y  siÄ™  3 żarówki,
nie uważasz?

Też tak myślałem jak mi się naraz spaliły WSZYSTKIE stopy w skodzie i mrugała kontrola świec żarowych, a komp pisał, że jedź pan na serwis.

SKODA na infolinii nie mogła zdiagnozować tego via tel i kazali się lawetować. Gdyby nie internet i pepikowe forum utknąłbym w środku nocy na trasie ... Jadę jadę ... hamuję zapala się check engine, i kontrolka świec żarowych ... Po 30 min googlowania padła podpowiedź - HAMULCE. Sprawdzam - nie ma stopów.

Skąd wiesz, że spaliły ci się wszystkie na raz ? Może miałeś już większą wypaloną, a komp Ci powiedział właśnie, że już nie masz NIC.