kontrolka check engine - co przyczyną?

Data: 2010-02-21 14:24:56
Autor: eManitou
kontrolka check engine - co przyczyną?

Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlr0uq$4v3$1@news.onet.pl...
witam
od kilku miesiecy mam taki problem (raz chyba pisalem na grupie ale nie poskutkowało) - świeci sie kontrolka check engine. Byłem w kilku warsztatach i widocznie zostawilem tam niepotrzebnie pieniadze...

W moim Pugu 406 na identyczne objawy pomogło czyszczenie przepustnicy choć przyznam szczerze podejrzewałem początkowo mechanika, który zasugerował tą przyczynę o nadmiar napojów wyskokowych dnia poprzedniego lub przynajmniej jakiegoś zielska. Jednak okazało sie, że gość miał rację i po gruntownym przeczyszczeniu przepustnicy problem zniknął.

kontrolka check engine - co przyczyną?