konwencja przeciwko przemocy w rodzinie

Data: 2015-02-04 04:21:58
Autor: tomkwi
konwencja przeciwko przemocy w rodzinie
Na stronie http://www.citizengo.org/pl/3884-konwencji-rady-europy-w-sprawie-zapobiegania-i-zwalczania-przemocy-wobec-kobiet-i-przemocy
przeczytałem "Konwencja utrzymuje, że przemoc wobec kobiet wynika z historycznie ukształtowanych struktur społecznych." i przyszło mi na myśl, że to zdanie dobrze charakteryzuje islam. Tylko te gnoje za islam w europie się nie wezmą, bo się ich boją. Zamiast tego chcą prześladować chrześcijańskie rodziny.

Data: 2015-02-04 04:27:42
Autor: tomkwi
konwencja przeciwko przemocy w rodzinie
A może to islam ma rację, może przemoc wobec kobiet bierze się stąd, że kobiety mają zbyt skąpe stroje. Ciekawe jak Bóg zaspokoi w niebie pragnienie hurys.

konwencja przeciwko przemocy w rodzinie