Data: 2021-01-17 00:27:25 | |
Autor: BogumiĹ | |
konwersja szosa -> przeĹajĂłwka (gravel?) | |
niedziela, 17 stycznia 2021 o 08:32:54 UTC+1 PeJot napisał(a):
W dniu 2021-01-16 o 19:56, JaceK pisze: Taka konwersja wyglądałaby pokracznie. 1 Problem to szerokość opon jaką włożysz. Przełaj 35mm gravel 35+ 2 Hamulce. Szosowe szczeki nie będą tak efektywne. 3 Podniesienie pozycji z patrzącej na oś koła na patrząca przed siebie. W sensie pochylenia się na rowerze. Zwykle robi się kątem główki i jej wysokością.. Rasowe gravele mają kąt główki pożyczony z MTB. Gravela właśnie budowanym z ramy MTB wzbogacając barankiem. |
|
Data: 2021-02-02 11:12:48 | |
Autor: bans | |
konwersja szosa -> przeĹajĂłwka (gravel?) | |
niedziela, 17 stycznia 2021 o 09:27:26 UTC+1 Bogumił napisał(a):
Przełaj 35mm gravel 35+ OT, ale skończcie z tym teoretyzowaniem i bajkami że do przełajówki nie można włożyć szerszych opon. Mam Ridleya X-Ride, to jest wręcz wzorcowa przełajówka - bez problemu wkładam opony o zmierzonej (!) szerokości 41mm. -- bans http://rowerigory.pl |
|