koparki

Data: 2010-01-12 15:41:57
Autor: Wojtek Potoczak
koparki
Czy koparki juz zamarzly? Jakie sa tam teraz warunki?

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2010-01-12 18:00:57
Autor: jacekplacek
koparki
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Czy koparki juz zamarzly? Jakie sa tam teraz warunki?

W sobotę cienki lód był na całej powierzchni. Wejść się nie dało, ale miejscami przebić od dołu też nie. Wizura zmierzona: 9-10m. Temperatura 4st. Jak przyjdą obiecane mrozy, powinno zamarznąć na dobre. Jednak na wchodzenie w najbliższy weekend trudno liczyć. Tyle, że podlodówka z pomostów też jest zajebista :)

Data: 2010-01-12 22:30:12
Autor: Daniel Kowalski
koparki
  jacekplacek pisze:
[...]

Super, a jak z dojazdem? Da się dojechać "normalnym" samochodem, jest odśnieżone?

Data: 2010-01-13 07:33:28
Autor: jacekplacek
koparki
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
  jacekplacek pisze:
> [...]
> zajebista :)
> Super, a jak z dojazdem? Da się dojechać "normalnym" samochodem, jest odśnieżone?

Spoko. Tam codziennie jakieś nurasy przecierają szlak :)

Data: 2010-01-13 08:13:45
Autor: Wojtek Potoczak
koparki
Dnia 12-01-2010 o 19:00:57  jacekplacek <jacekiala@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

Jednak na wchodzenie
w najbliĹźszy weekend trudno liczyć. Tyle, Ĺźe podlodĂłwka z pomostĂłw teĹź  jestzajebista :)

Ja po lodzie chodzic nie zamierzam, a sznurka w kolowrotku mam tyle ze  miejsce wejscia nie ma znaczenia.

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2010-01-14 11:10:46
Autor: Karlson
koparki
Ja po lodzie chodzic nie zamierzam, a sznurka w kolowrotku mam tyle ze miejsce wejscia nie ma znaczenia.

ale miejsce wyjscia ma znaczenie

tak tylko dla przypomnienia

Karl

Data: 2010-01-16 21:41:23
Autor: Daniel Kowalski
koparki
  jacekplacek pisze:
[...]

  Dzisiaj lód był tylko na części akwenu, koło pomostów woda. Wizura faktycznie niezła.

Data: 2010-01-12 18:10:12
Autor: business
koparki
Wojtek Potoczak pisze:
Czy koparki juz zamarzly? Jakie sa tam teraz warunki?

Witaj Wojtek.

Lodu jest nie wiele i to tylko od strony płytkiej.
Woda przy dnie ok. +4 st. pod powierzchnią ok. +1.0 do +1.5
Śniegu pod dostatkiem,wizura b. dobra.

Pozdr.
Janusz
ORKA GROUP