koparki ???

Data: 2011-09-22 21:45:06
Autor: OMO
koparki ???
Witam czy ktoś zna bieżące warunki na koparkach wizura itp.
z góry dziękuje za infor
OM

Data: 2011-09-23 07:16:29
Autor: Defiance
koparki ???
Witam czy ktoś zna bieżące warunki na koparkach wizura itp.
z góry dziękuje za infor
OM

Po tym, jak Kierepkce spaliła się księgowość, mnóstwo sadzy dostało się (w
pewnym sensie) do zbiornika. I w związku z tym atmosfera jest jakaś
zawiesista, a jeśli chodzi chodzi o wodę - to lepszy jest Zakrzówek.

EUGENIKA

Data: 2011-09-23 09:25:40
Autor: Zakrzówek Kraken
koparki ???
Twoje posty są po prostu obrzydliwe i tyle.

Maciek Curzydło
Centrum Nurkowe Kraken Zakrzówek

Data: 2011-09-23 11:29:27
Autor: Defiance
koparki ???
Twoje posty są po prostu obrzydliwe i tyle.

Maciek Curzydło
Centrum Nurkowe Kraken Zakrzówek

Rozumiem cię Maciek. Jestem w tym polskim nurkowaniu już bardzo długo i też od niektórych spraw mam
wymioty. A to, że piszę posty, przez niektórych, uznawane za niesmaczne, to
naprawdę nie robi na mnie wrażenia.    Na przykład nigdy nie dostałem na Koparkach paragonu fiskalnego za przejazd
przez szlaban, za samochód i za twarze w samochodzie. Zawsze do ręki.
Miesięcznie w sezonie można na tym ukręcić luksusowy samochód.

Właściciel bazy, członek prezydium KDP, powiedzmy, że instruktor M3, on ani
jego team, nie są w stanie odpowiedzieć publicznie jakie badania lekarskie
trzeba mieć, żeby dostać się na kurs P2. A to co jest na stronie KDP jest
sprzeczne z prawem.

A na koparkach, nie ma gdzie umyć rąk, jak człowiek zrobi kupę.

D.

Data: 2011-09-25 11:31:06
Autor: OMO
koparki ???
W dniu 2011-09-23 13:29, Defiance pisze:
[...]

Kurde wczoraj byłem i dostałem paragon

[...]

Kupy mi sie nie chciało ale mocz oddałem i ręce jakoś bez problemów umyłem :P

D.

A woda wiem że lepsza na Zakrzówku ale jak sie mieszka od niego 500 m to w końcu można od czasu do czasu coś innego odwiedzić :P

Data: 2011-09-23 12:42:07
Autor: ORKA TEAM
koparki ???
Informujemy Ĺźe na koparkach aktualne warunki to:

temp gĂłra = 20*C
temp dół = 18* C
wizura = 6m

Informacje o sadzy...zaskakujące :-)

Z pozdrowieniami,
Orka Team

Data: 2011-09-23 11:18:01
Autor: Defiance
koparki ???
Informacje o sadzy...zaskakujące :-)

Z pozdrowieniami,
Orka Team

A filtry w sprężarkach wyczyszczone, czy takie jak zwykle?

D.

Data: 2011-09-23 19:09:58
Autor: jacekplacek
koparki ???
 Defiance <defiance888@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> Informacje o sadzy...zaskakujące :-)
> Orka Team

A filtry w sprężarkach wyczyszczone, czy takie jak zwykle?

Wyczyszczone, czyli takie jak zwykle. Ładuję tam butle od lat i nigdy nie było problemu. Chyba dawno nie byłeś, bo przebudowano całą spręzarkownię, jest nowy bank gazów, jest dostępny nitroks, ceny jak na Polskę rewelacyjne.
A ręce jest gdzie umyć: w ogrzewanych, czystych toaletach. Baza Koparki, to obecnie najlepsza i najbardziej komfortowa baza w Polsce - więc psy będą ujadać... jak zwykle, gdy dzieje się dobrze.

Data: 2011-09-24 06:59:42
Autor: Jerzy Grabarz
koparki ???
Kierepka ci wrzucił prostytutkę do łóżka, że tak piejesz? Czasami tak robi.
To się nazywa "Skosztować specjałów z Bistro". Na towar z Bistro u Kierepki
faktycznie niewielu narzekało. Same dorodne Córy Śląska, i nie tylko. Nie to co u Strugalskiego.

Jerzy Grabarz

Data: 2011-09-24 21:58:24
Autor: jacekplacek
koparki ???
 Jerzy Grabarz <defiance888@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Kierepka ci wrzucił prostytutkę do łóżka, że tak piejesz? Czasami tak robi.

Nie wrzucił, ale dzięki za dobry pomysł :)

To się nazywa "Skosztować specjałów z Bistro". Na towar z Bistro u Kierepki
faktycznie niewielu narzekało. Same dorodne Córy Śląska, i nie tylko. Nie to co u Strugalskiego.

Że Ślązaczki są ładne, to wiadomo. Ale znam kilka dziewczyn "od" Strugalskiego i też niczego sobie. Może Ty pedał jesteś, że Ci dziewczyny dziwne? A żałuj, bo bardzo przyjemne rzeczy można z nimi robić... i nie mam na myśli gotowania :)

Data: 2011-09-25 09:57:00
Autor: Jerzy Grabarz
koparki ???
[...]

Kurwa kurwie łba nie urwie.

Jerzy Grabarz

Data: 2011-09-26 10:37:15
Autor: Jarek Andrzejewski
koparki ???
On Fri, 23 Sep 2011 19:09:58 +0000 (UTC), " jacekplacek"
<jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

A ręce jest gdzie umyć: w ogrzewanych, czystych toaletach. Baza Koparki, to obecnie najlepsza i najbardziej komfortowa baza w Polsce - więc psy będą

Hmmm, wszystkich baz nie zwiedziłem, ale np. Aquarius nad Piłaknem jak
dla mnie jest i bardziej komfortowa (np. żarcie) i zdecydowanie tańsza
(40 zł dziennie, w tym dwa ładowania butli).
Koparki są OK, ale twierdzenie, że są najlepsi jest IMHO
przesadzone...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski