kopci diesel

Data: 2010-09-27 07:13:15
Autor: Mirosław
kopci diesel
Cześć,
motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,
po wejściu na obroty ponad 3 tys dławi,muli
wydobywa się nagle dosyć sporo białego dymu
po czym jest czarny,
jakby ktoś mógł zcharakteryzować na podstawie kolorów co silnik chce
mu powiedzieć,
dzięki

M.

Data: 2010-09-27 07:17:39
Autor: Agent
kopci diesel

Użytkownik "Mirosław" <miroslaw.poczta@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca027c9$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
[...]

EGR, turbina, wtryski. czyli wszystko

Data: 2010-09-27 07:24:37
Autor: Pan Piskorz
kopci diesel
motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,

organizm odrzucił przeszczep,
to jakbyś żabie przeszczepił nerkę szczura

P.

Data: 2010-09-27 07:38:29
Autor: Mirosław
kopci diesel

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i7p9qn$j1l$1inews.gazeta.pl...
motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,

organizm odrzucił przeszczep,
to jakbyś żabie przeszczepił nerkę szczura

nierozumiem może żle określiłem bmw 320 no niewiem czy
tam pisze TDi czy TDI,co do przeszczepu to tydzień tymu
wymieniali mu wtrysk sterujący.
M.

Data: 2010-09-27 09:11:35
Autor: Pan Piskorz
kopci diesel
W dniu 2010-09-27 07:38, Mirosław pisze:
nierozumiem może żle określiłem bmw 320 no niewiem czy
tam pisze TDi czy TDI

"Nie rozumiem" i "nie wiem" piszemy oddzielnie wg prostej zasady, że "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie,
nie "tam pisze" tylko "tam jest napisane".

Na pewno są tam zupełnie inne litery.
P.

Data: 2010-09-27 09:45:01
Autor: Mirosław
kopci diesel

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i7pg38$89a$1inews.gazeta.pl...
[...]

już przez chwile myślałem że jest na grupie

pl.misc.j_polski.fani_miodka.A tak w ogóle abstrahując już od

tego czy w dieslu z tyłu pisze tdi cdi tdci

sdi i Bóg wie co jeszcze to kolor dymu

chyba w każdym z w/w silników świadczy

o tym samym, prawda?

Mirek

Data: 2010-09-27 09:40:10
Autor: to
kopci diesel
begin MirosÂław
juÂż przez chwile myÂślaÂłem Âże jest na grupie

pl.misc.j_polski.fani_miodka.

Jesteś na grupie, gdzie pisze się po polsku. Ranisz ten język jakbyś nie ukończył podstawówki, więc albo się skup albo zainstaluj sobie jakiś słownik.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-27 10:13:59
Autor: Plumpi
kopci diesel
[...]

Jak piszemy poprawnie: "trzy razy trzy SĄ dwanaście" czy też "trzy razy trzy JEST dwanaście" ? :)

Data: 2010-09-27 11:46:57
Autor: Karolek
kopci diesel
W dniu 2010-09-27 10:13, Plumpi pisze:
[...]

Ani tak, ani tak.
Trzy razy trzy jest dziewiec ;>

--
Karolek

Data: 2010-09-27 17:34:46
Autor: Plumpi
kopci diesel
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7ppa0$1g78$1news.mm.pl...

Ani tak, ani tak.
Trzy razy trzy jest dziewiec ;>

Ać, ale to było pytanie do naszego polonisty. Spaliłeś mi numer :D

Data: 2010-09-27 20:15:45
Autor: Pan Piskorz
kopci diesel
Ać, ale to było pytanie do naszego polonisty. Spaliłeś mi numer :D

Musisz się bardziej postarać.  ;-)
P.

Data: 2010-09-27 14:37:02
Autor: Filip KK
kopci diesel
W dniu 2010-09-27 07:13, Mirosław pisze:

motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,

TDI to są w szmelcwagenach.

[...]

Pod kompa podlaczyc.

Pozdrawiam
Filip

--
Każdy chłopak z polskiej wsi jeździ autem TDi :D

kopci diesel