kopia dysku - bit w bit - czym?

Data: 2010-07-26 18:39:35
Autor: Seba_Fan
kopia dysku - bit w bit - czym?

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:uipq46dhmtk7c6r2384813hu6klmsquig04ax.com...
Czesc,

czym moge wykonac kopie dysku bit-w-bit? Mam 2 identyczne dyski i na
jednym z nich rozlecial sie filesystem i pewnie bedzie poddawany
jakiemus tam recovery i przed tymi poczynaniami, chcialby zrobic kopie
tego co jest. Czym to zrobic? Najchetniej bym wystartowal z CD i spod
tego wykonal te kopie. Dysk WD2000 (186GB) ATA.

Mozecie cos doradzic?

-- ThinkXtra

Acronic tego nie ma?
moze warto sprawdzic, nie jest drogi program a bardzo fajny

Data: 2010-07-26 19:14:01
Autor: Giecze
kopia dysku - bit w bit - czym?
Seba_Fan wrote:

> [...]
>
> -- > ThinkXtra

Acronic tego nie ma?
moze warto sprawdzic, nie jest drogi program a bardzo fajny

Masz na myśli Acronisa (TrueImage)? Posiadaczy dysków Seagate mogą się
zainteresować Seagate DiscWizard (darmo, obcięty TrueImage).

Grzegorz

kopia dysku - bit w bit - czym?