kopia oryginalnej karty SD i klopot

Data: 2009-04-03 10:58:00
Autor: bratPit[pr]
kopia oryginalnej karty SD i klopot
Witajcie,
czy da się skopiować jakoś oryginalną kartę microSD ktora była dołączona w erze do N6300?
sa tam jakieś gry i inne pliki, karta oryginalna ma 512MB a została zamieniona na 2GB w efekcie ma sie większą kartę ale traci pliki oryginalne, niestety jest jakoś zabezpieczona i kopiowanie pod windowsem ctrl+c skutkuje komunikatem ze pliki sa niedostępne, jest na to jakaś metoda?
dzięki,
brat

Data: 2009-04-03 13:02:07
Autor: Adam
kopia oryginalnej karty SD i klopot
Z tego co wiem to oryginalne pliki zapisywane są w pamięci telefonu, a nie na karcie pamięci

--
Adam

Data: 2009-04-03 14:09:21
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, dziwnie, tu była od razu w salonie karta 512MB z jakimiś grami, melodiami i innymi plikami które są nie do skopiowania w prosty sposób,
brat

Data: 2009-04-04 06:24:35
Autor: TomekM
kopia oryginalnej karty SD i klopot
A może część plików jest po ma atrybut ukryty.
Wystarczy zmienić opcję w Narzędzia->Opcje folderów->Widok->Pokaż
ukryte pliki i foldery

Data: 2009-04-06 10:14:20
Autor: bratPit[pr]
kopia oryginalnej karty SD i klopot

A może część plików jest po ma atrybut ukryty.
Wystarczy zmienić opcję w Narzędzia->Opcje folderów->Widok->Pokaż
ukryte pliki i foldery

nie, są widoczne ale nie można ich skopiować, zaznaczają sie normalnie ale gdy dajesz ctrl+c to wskakuje info że są niedostępne :/
próbowałem w trybie awaryjnym uruchomić windę chcąc wówczas spróbować, ale znów nie widzi w tym trybie czytnika kart i kółko się zamyka,
brat

Data: 2009-04-08 09:52:43
Autor: darnok
bratPit[pr] pisze:

[...]

Dlatego tez karty sie nazywaja *Secure* Digital ze producent moze zabezpieczyc ze plikow nie da sie z nich przekopiowac.
Proste :)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-04-09 10:44:50
Autor: bratPit[pr]
kopia oryginalnej karty SD i klopot

Dlatego tez karty sie nazywaja *Secure* Digital ze producent moze
zabezpieczyc ze plikow nie da sie z nich przekopiowac.
Proste :)

eee, ale to jest microSD więc liczyłem że ona jest tak malutko zabezpieczona ;-)
brat

kopia oryginalnej karty SD i klopot