kopiuj -> wklej -> polska

Data: 2013-06-27 01:13:24
Autor: Tomasz Pyra
kopiuj -> wklej -> polska
Dnia Wed, 26 Jun 2013 21:59:50 +0200, Tomek napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=spw80fqweH0

i to calkiem niezly sposob na cwaniaczkow
nie tylko nakazu skretu a ja pojade prosto...:P

Sposób nie taki niezły, bo (przynajmniej w Polsce) kierowca dostawczaka
musiałby z własnej kieszeni oddać całą sumę odszkodowania dla właściciela
Mercedesa.

I nie ma tu za bardzo znaczenia kto na chama objeżdżał korek - szkoda
została wyrządzona celowo i w takim wypadku ubezpieczalni przysługuje prawo
do regresu.

Data: 2013-06-26 23:19:42
Autor: Adam Klobukowski
kopiuj -> wklej -> polska
On Thursday, 27 June 2013 01:13:24 UTC+2, Tomasz Pyra  wrote:
> [...]

I nie ma tu za bardzo znaczenia kto na chama objeżdżał korek - szkoda
została wyrządzona celowo i w takim wypadku ubezpieczalni przysługuje prawo

W martwej strefie był ;)

AdamK

Data: 2013-06-27 09:49:35
Autor: hisjusz
kopiuj -> wklej -> polska
W dniu 2013-06-27 01:13, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Przecież go nie widział, więc za co? Pan Mercedesem omijał korek po wyłączonej powierzchni jezdni.

Data: 2013-06-27 11:07:17
Autor: mlodz
kopiuj -> wklej -> polska
Dnia Thu, 27 Jun 2013 09:49:35 +0200, hisjusz napisał(a):

[...]

Przecież w wątku z rozjechaniem pieszego zostało już ustalone, że
kierownik samochodu przed ruszeniem powinien wysiąść i zobaczyć czy na pewno może to zrobić bezpiecznie.

Data: 2013-06-28 00:36:47
Autor: Gotfryd Smolik news
kopiuj -> wklej -> polska
On Thu, 27 Jun 2013, mlodz wrote:

[...]

....o ile przeciwnik zdąży zająć prawidłową pozycję na drodze...

kierownik samochodu przed ruszeniem powinien wysiąść i zobaczyć czy
na pewno może to zrobić bezpiecznie.

  Owszem, jak nie widzi pojazdu który stoi w całości na jego pasie ;)
(bo pieszy z uwagi na pasach był).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-28 12:19:48
Autor: mlodz
kopiuj -> wklej -> polska
Dnia Fri, 28 Jun 2013 00:36:47 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

[...]

Prawidłowość tej pozycji wydaje się być dyskusyjna... http://www.liveleak.com/view?i=4a7_1353768646

A co, jeśli założyć że pieszy zrobił to celowo, to jest obserwował cały
czas kierowcę i położył się w momencie, gdy ten akurat spoglądał w bok?

kierownik samochodu przed ruszeniem powinien wysiąść i zobaczyć czy
na pewno może to zrobić bezpiecznie.
  Owszem, jak nie widzi pojazdu który stoi w całości na jego pasie ;)
(bo pieszy z uwagi na pasach był).

Czyli tak na dobrą sprawę, po przepuszczeniu przechodzących przez
przejście pieszych powinniśmy zawsze wysiąść i sprawdzić czy nie
pojawiła nam się znienacka np. ta pani:

http://www.youtube.com/watch?v=v7nn8McvDUY&t=50s ? :-)

Data: 2013-06-27 22:30:48
Autor: Tomek
kopiuj -> wklej -> polska

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1s4oofbjvzt2r$.u4tw89hu10e$.dlg40tude.net...
[...]

jak juz pisale J.F czas stracony i uszkodzone auto to bezcenna rzecz
krawaciarz ma teraz problem, dla dostawczaka to i tak rybka
takie sprawy w rosji to codziennosc

kopiuj -> wklej -> polska