kopiuj -> wklej -> polska

Data: 2013-06-27 13:40:26
Autor: Michoo
kopiuj -> wklej -> polska
On 26.06.2013 21:59, Tomek wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=spw80fqweH0

i to calkiem niezly sposob na cwaniaczkow
nie tylko nakazu skretu a ja pojade prosto...:P

Szczerze? Głupota. Wkurzasz się o to, że ktoś się zachowuje jak dupek i spowalnia cię o 5 sekund więc zniszczysz jego mienie o dużej wartości ryzykując proces a przy tym zmarnujesz 0.5-godzinę czekając na policję. Po co? Coś trzeb udowodnić, czy co?

(może ja mam po prostu za mało testosteronu czy coś? Naprawdę nie rozumiem spinania się sporej grupy kierowców. )

Michoo

Data: 2013-06-27 14:39:24
Autor: J.F.
kopiuj -> wklej -> polska
Dnia Thu, 27 Jun 2013 13:40:26 +0200, Michoo napisał(a):
[...]

Jakby tak wszyscy robili, to by wkrotce cwaniaczkow zabraklo :-)
Raz zmarnujesz pol godziny, drugi raz, a potem bedziesz przez 10 lat
oszczedzal :-)

Ty zmarnujesz, on zmarnuje, a chyba jemu sie bardziej spieszy, to go
bardziej wychowa :-) W dodatku dostanie mandat, zwyzke ... bo ten z
kamera pojechal, a fakty sa przeciwko niemu :-)

No i z punktu widzenia takiej ciezarowki moze to inaczej wygladac -
stoi w korku codziennie pol godziny i widzi jak cwaniaczki omijaja i
wciskaja ... J.

Data: 2013-06-28 00:39:51
Autor: Gotfryd Smolik news
kopiuj -> wklej -> polska
On Thu, 27 Jun 2013, Michoo wrote:

[...]

  W sprawie formalnej: to samo robi państwo.
  Mnóstwo czasu, sił i środków idzie na policję, prokuratora i resztę
ekipy, a potem jeszcze trzeba nieźle dopłacać do osadzonych.

  Cały pic sprowadza się do zniechęcenia naśladowców (dlatego
gołe "on się już poprawił bo wstrząśnięty został i więcej
nie będzie" nie wystarcza).

(może ja mam po prostu za mało testosteronu czy coś?

  Może dostawczak miał prawy bok do remontu? ;)

pzdr, Gotfryd

kopiuj -> wklej -> polska