kopulacja

Data: 2010-12-08 00:47:28
Autor: Stasio z Pionek
kopulacja
Czy kopulowanie ze zwierzętami jest u nas zabronione ?

Data: 2010-12-08 04:12:17
Autor: rAzor
kopulacja
Darz bór! Użytkownik... he he - Stasio z Pionek raczył napisać:
Czy kopulowanie ze zwierzętami jest u nas zabronione ?

W twoim przypadku na pewno nie jest dziwne.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 08:52:17
Autor: Piotr [trzykoty]
kopulacja
Użytkownik "Stasio z Pionek" <wytnijto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idmh2f$r7n$1speranza.aioe.org...
Czy kopulowanie ze zwierzętami jest u nas zabronione ?

Wprost nie. Ale zawsze można odwołać się do Ustawy o ochronie zwierząt,... i ich udręczeniu. Z tego przepisu kierowane mogą być oskarażenia.
Czy kopulowanie to udręczenie-raczej pytanie do biegłego.

Data: 2010-12-08 10:07:35
Autor: Misiek
kopulacja

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:idndfi$ijr$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

i jeszcze "co na to zwierzak" <rotfl>

Data: 2010-12-08 19:18:40
Autor: ąćęłńóśźż
kopulacja
Do biegłego pedała??

-- -- -

Data: 2010-12-09 13:29:07
Autor: Tunia
kopulacja
Do bieg&sup3;ego peda&sup3;a??

-- -- -

| Czy kopulowanie to udr&ecirc;czenie-raczej pytanie do bieg&sup3;ego.

.....a na serio: podejrzewam ze weterynarz musialby sie tu wypowiedziec np. co do tego, czy kopulowanie z okreslonym gatunkowo zwierzeciem moze byc dla niego bolesne / niebezpieczne itp (np. kopulowanie ze zwierzeciem, ktorego >narzady kopulacyjne< sa nieodpowiednich, zbyt malych rozmiarow).

Data: 2010-12-09 13:52:49
Autor: Krzysztof Jodłowski
kopulacja
bolesne / niebezpieczne itp (np. kopulowanie ze zwierzeciem, ktorego>narzady
kopulacyjne<  sa nieodpowiednich, zbyt malych rozmiarow).

Z innej beczki.
W zeszłym roku widziałem jak na podwórku s±siada pies (nieduży burek) kopulował z kotem (samcem!) zdecydowanie mniejszym od siebie. Można powiedzieć, że to był gwałt analny, bo kot usiłował się odczołgiwać (dopóki miał siłę). W sumie s±siad zgodnie z ustaw± też chyba powinien odpowiadać za krzywdę wyrz±dzon± kotu. Niedopilnował psa.

--
Krzysztof

kopulacja