Data: 2009-08-31 20:14:18 | |
Autor: artek | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
właśnie wymieniłem w korbie slx największą tarczę 44z (przebieg 8,8 tys. km) na ... starą deore z przebiegiem przynajmniej o połowę większym, ale o wiele mniej zdartą.
żeby było śmiesznie, stalowo-kompozytowa tarcza slx 32z bez problemu przyjęła nowy łańcuch - a dla porównania w starej korbie deore stalowa tarcza 32z była już raz wymieniana. cóż, jestem lekko zniesmaczony. wygląd podobny, waga prawie identyczna. zużycie - hmm. czy po blacie xt też mam się spodziewać tak szybkiego zdarcia? -- artek |
|
Data: 2009-08-31 12:07:44 | |
Autor: Rowerex | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
On 31 Sie, 19:14, artek <ar...@usunto.wro.vectranet.pl> wrote:
właśnie wymieniłem w korbie slx największą tarczę 44z (przebieg 8,8 tys. http://tinyurl.com/kmcaed Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-08-31 21:10:35 | |
Autor: Wooyek | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
> właśnie wymieniłem w korbie slx największą tarczę 44z (przebieg 8,8 Przydało by się parę słów komentarza, bo fotkę zużytych zębatek może wrzucić każdy :> -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-08-31 12:19:34 | |
Autor: Rowerex | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
On 31 Sie, 20:10, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> > właśnie wymieniłem w korbie slx największą tarczę 44z (przebieg 8,8 To koronki z mojej byłej korby LX. 44z wiernie służyła przez 6 lat, aż pewnego dnia nastąpiła nagła katastrofa, jakiś punkt krytyczny został osiągnięty i nie dało się już jeździć, nie było też czego szlifować. Wystarczy? :-) Ciekawe jestem jak wygląda zużyta koronka autora wątku ;-) Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-09-01 08:45:14 | |
Autor: artek | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
Rowerex wrote:
Ciekawe jestem jak wygląda zużyta koronka autora wątku ;-) nie az tak zdarta, ale wystarczająco - przypomina zęby rekina i z nowym łańcuchem nie za bardzo się juz lubi. i to po ledwie 10 miesiącach od zamontowania ... sam więc nie wiem - czy kupować nową lepszą tarczę xt, xtr czy jaką tam w nadziei ze okaże się trwalsza, czy też zakładając wymianę co rok, wsadzić zwykłą tanią deore. -- artek |
|
Data: 2009-09-01 10:18:58 | |
Autor: Rycki | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
artek pisze:
sam więc nie wiem - czy kupować nową lepszą tarczę xt, xtr czy jaką tam w nadziei ze okaże się trwalsza, czy też zakładając wymianę co rok, wsadzić zwykłą tanią deore. XT ani XTR nie będą trwalsze, bo też z alu, celowałbym w jakąś stalową. Ja tak zrobiłem ze średnim blatem w moim LX'ie. Pzdr, Rycki |
|
Data: 2009-09-01 11:22:59 | |
Autor: Wooyek | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
> sam więc nie wiem - czy kupować nową lepszą tarczę xt, xtr czy jaką Średnia stalowa - dobry pomysł. Ale 44z? Trudno kupić, ciężkie... Ja bym poszukał na forach rowerowych opinii na temat zębatek firm alternatywnych - Shimano raczej nie jest mistrzem trwałości, może warto spróbować Truvativa, albo czegoś bardziej egzotycznego, jak np. Stronglight? Nie chcę nic sugerować, bo nie mam wystarczającego doświadczenia w tym temacie, ale takie wątki na forach widywałem... -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-09-01 09:38:07 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
On 2009-09-01, Wooyek wrote:
> sam wiÄc nie wiem - czy kupowaÄ nowÄ lepszÄ tarczÄ xt, xtr czy jakÄ Nie wiem, jak w kwestii zuĹźycia, ale ja swoim Blackspire przywaliĹem w kamola tak, Ĺźe mnie z roweru zrzuciĹo (rower zatrzymaĹo z ~30km/h). A zÄbatka prosta, koĹcĂłwki dwĂłch zÄ bkĂłw delikatnie siÄ ukruszyĹy, ale to wszystko. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-09-01 10:15:14 | |
Autor: Tomasz Konik | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
Ja bym poszukał na forach rowerowych opinii na temat zębatek firm alternatywnych - Shimano raczej nie jest mistrzem trwałości, może warto spróbować Truvativa, albo czegoś bardziej egzotycznego, jak np. Stronglight? Stronglight jest OK, ale ten z lepszego materiału (jakiś Zicral, cycuś). Widziałem taką 44-kę mocno jeżdżoną bez śladów zużycia praktycznie. Ale te podstawowe są maślane. Wiem, bo mam dwie i po kilkuset km widać płynięcie materiału w miejscu współpracy z zębów z łańcuchem. Pzdr;-) Konik -- |
|
Data: 2009-09-01 12:43:40 | |
Autor: ...::QRT::... | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
Dnia Tue, 1 Sep 2009 08:45:14 +0200, artek napisał(a):
Rowerex wrote: albo jeszcze tańsza stalową alivio - o ile oczywiście przeżyjesz utratę dwóch zebów. -- www.warszawski.info |
|
Data: 2009-09-01 13:13:17 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote in message news:1t888vc0lainu.a1snzhrp3rhb.dlg40tude.net...
sam więc nie wiem - czy kupować nową lepszą tarczę xt, xtr czy jaką tam w Stalowa wersja 44z tyż występuje, chyba jako Deore albo OEM. pozdr |
|
Data: 2009-08-31 19:16:45 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
korba slx, tarcza 44z :(( | |
On 2009-08-31, artek wrote:
wĹaĹnie wymieniĹem w korbie slx najwiÄkszÄ tarczÄ 44z (przebieg 8,8 tys. km) na ... starÄ deore z przebiegiem przynajmniej o poĹowÄ wiÄkszym, ale o wiele mniej zdartÄ . Jak chcesz, to mam prawie nieuĹźywanÄ 44T wĹaĹnie z SLX. WymieniĹem na 42T w gĂłralu. ;) -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |