korby XTR 960

Data: 2009-08-05 20:23:45
Autor: mariuszmo
korby XTR 960
http://bikeboard.pl/index.php?d=galeria&gal=1&r=2009&g=4&art=739&m=5

czy takie korby nówki można jeszcze gdzieś dostać?
Pamietam, że jeszcze parę lat temu w róznych sklepach stacjonarnych można było dostać za grosze wysokiej klasy osprzęt nawet z końca lat 90tych a teraz jakby się to skończyło i starsze wersje są często nieosiągalne.

Może to kwestia gustu ale jak dla mnie te korby są rewelacyjne

Data: 2009-08-05 20:47:38
Autor: reme.k
korby XTR 960
[...]

Etam.
Najfajniejsze były FC-M952 :)

Data: 2009-08-05 21:16:09
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
korby XTR 960
Dnia 05.08.2009 20:23 użytkownik mariuszmo napisał :
[...]

A co w nich rewelacyjnego?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-05 22:28:56
Autor: M_X
korby XTR 960
A co w nich rewelacyjnego?

 Pewnie nic, sam uważam że to najbrzydsza korba XTR jaka do tej pory wyszła ale jestem w stanie uwierzyć, że niektórym się podoba i jest to wystarczająca przesłanka do jej kupna. Osobiście polecam Google - wystarczy wpisać oznaczenie fc-m960 i coś tam wypluje, chociaż ja znalazłem link do sklepu w PL gdzie była wyceniona na ponad 1400PLN a to jakaś kpina.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-08-05 23:29:24
Autor: mariuszmo
korby XTR 960

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:pc2pk6-m3q.ln1menek.one.pl...
[...]

miałem na myśli wygląd, oczywiście w cenie obecnego modelu XTR bym ich nie kupił ale gdyby np ktoś oferował nowe 960 za np 7 stów to bym je wybrał zamiast obecnego modelu XT

Data: 2009-08-06 01:04:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
korby XTR 960
Dnia 05.08.2009 23:29 użytkownik mariuszmo napisał :

[...]

Cóż, są różne gusta, akurat moim zdaniem i nie tylko moim, XTR serii 960 to najbrzydsze co zostało popełnione przez Shimano. Zdecydowanie najpiękniejsza była seria 950 i pewnie już nigdy nie zostanie osiągnięty ten poziom. Obecne 970 brzydkie nie jest, ale do piękna daleko mu. To moje zdanie i całkowicie się z nim zgadzam.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-06 10:21:22
Autor: Raist
korby XTR 960
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w
wiadomości news:9pfpk6-ohi.ln1menek.one.pl...
[...]

na allegro są nówki FC-M950 z ośką za 569zł

Raist

Data: 2009-08-06 13:03:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
korby XTR 960
Dnia 06.08.2009 10:21 użytkownik Raist napisał :
[...]

Nie najlepsze koronki jeśli do MTB, ale powiedzmy, że je można zmienić, większym problemem jest to, że są dość długie, bo aż 180 mm. Ale fakt faktem, że te korby to wypas.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-06 20:06:20
Autor: Szewc
korby XTR 960
mariuszmo pisze:

miałem na myśli wygląd, oczywiście w cenie obecnego modelu XTR bym ich nie kupił ale gdyby np ktoś oferował nowe 960 za np 7 stów to bym je wybrał zamiast obecnego modelu XT

A i tak najpiękniejsze są XT anno domini 1997.

pozdr.
szewc

Data: 2009-08-06 21:33:03
Autor: Krees
korby XTR 960
Szewc <rockoon@poczta.onet.pl> napisał(a):

A i tak najpiękniejsze są XT anno domini 1997.

pozdr.
szewc

Jestem szczęśliwym i dumnym ;) właścicielem takiej korby. FC-M737 dzielnie
śmiga w trekkingu do spółki z suportem XT na kwadrat.
Masz FC-M737 czy FC-M739?

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-08-07 18:43:10
Autor: Szewc
korby XTR 960
Krees pisze:

Jestem szczęśliwym i dumnym ;) właścicielem takiej korby. FC-M737 dzielnie
śmiga w trekkingu do spółki z suportem XT na kwadrat.
Masz FC-M737 czy FC-M739?

Śliniłem się do takiej z wewnętrznej okładki Bikeboardu.

pozdr.
szewc

korby XTR 960