korby/blat do trekkinga

Data: 2011-06-14 09:47:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
korby/blat do trekkinga
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 13 Jun 2011 18:55:20 +0200,
pl.rec.rowery:
Ale chyba juz bede musial wymienic reszte i tu mam problem.
Takich tarcz/korb juz dawno nie ma. Samych koronek na allegro tez nie.

Gdybyś mnie nie miał w KFie, to byś przeczytał, że Middleburn robi takie
komponenty. Ale wtedy byś mi odpisał, że to za drogie, że się nie znam i że
kupisz Deore na kwadrat. Więc może to i lepiej, że masz mnie w KFie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-14 01:04:03
Autor: Kuba Abuk
korby/blat do trekkinga
On Jun 14, 9:47 am, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Gdyby mnie nie mia w KFie, to by przeczyta (...) Wi c mo e to i lepiej, e masz mnie w KFie.

Nie ona pierwsza, ani nie ostatnia...

Kuba

Data: 2011-06-14 10:21:46
Autor: ...::QRT::...
korby/blat do trekkinga
Dnia Tue, 14 Jun 2011 09:47:20 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

tym bardziej iż nie masz nic do powiedzenia :P

Data: 2011-06-14 14:29:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
korby/blat do trekkinga
....::QRT::..., Tue, 14 Jun 2011 10:21:46 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

To dokonaj dogłębnej analizy pierwszego zdanai.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-14 15:21:35
Autor: ...::QRT::...
korby/blat do trekkinga
Dnia Tue, 14 Jun 2011 14:29:51 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

no i co z tego? Masz middleburna na allegro? W polsce kupisz? Surly też robi takie koronki, tune całe korby na kwadrat w wersji na pięć
śrub + plus kornki w wersji alu i tytanowe a jakby poszukać to pewnie i
inni też by sie znależli. Tyle ze z tego absolutnie NIC nie wynika. szczególnie w kontekscie korby
alivio i informacji iż: "Deore LX z hollowtech. Tylko, ze raz ze drogo"

No chyba ze chciałeś sie pochwalić iż słyszałeś kiedyś o middleburn.

Data: 2011-06-14 23:37:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
korby/blat do trekkinga
....::QRT::..., Tue, 14 Jun 2011 15:21:35 +0200, pl.rec.rowery:
Masz middleburna na allegro?

Świat kończy się na Allegro?
W polsce kupisz?

W dobie, kiedy przez internet kupić można bez problemów buty (w których,
przyznasz chyba, dopasowanie jest znacznie ważniejsze, niż w przypadku
blatów korby), ograniczasz się do zakupów w Polsce? Co rusz na Preclu
pojawiają się wątki, że komuś brakuje kilku groszy do darmowej przesyłki z
CRC (czy ktoś będzie chciał z TA dzielić zamówienie to inna sprawa).
Istnieją dobre i uczciwe sklepy internetowe poza Polską, polecam sprawdzić.
:-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-15 07:04:45
Autor: ...::QRT::...
korby/blat do trekkinga
Dnia Tue, 14 Jun 2011 23:37:12 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

no istnieją - 4 lata temu kupowałem troche klamotów. Ale wtedy był
rewelacyjny stosunek funta do złotówki - teraz jakoś nie bardzo mi sie
kalkuluje.

Jednak nie zmienia to faktu kompletnego bezsensu wspominania o koronkach
middleburn posiadaczowi korby alivio - no chyba ze o middleburnie słyszałeś
ale nie zdążyłeś sie zorientować ile takie koronki kosztują.

Data: 2011-06-15 14:50:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
korby/blat do trekkinga
....::QRT::..., Wed, 15 Jun 2011 07:04:45 +0200, pl.rec.rowery:
Jednak nie zmienia to faktu kompletnego bezsensu wspominania o koronkach
middleburn posiadaczowi korby alivio

W Twojej ocenie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-15 15:02:26
Autor: ...::QRT::...
korby/blat do trekkinga
Dnia Wed, 15 Jun 2011 14:50:59 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

...::QRT::..., Wed, 15 Jun 2011 07:04:45 +0200, pl.rec.rowery:
Jednak nie zmienia to faktu kompletnego bezsensu wspominania o koronkach
middleburn posiadaczowi korby alivio

W Twojej ocenie.

jak znajdziesz mi kogoś kto tak robi (może fotka alivio z blatami
middleburn) to odszczekam wszystko. Na razie wybacz ale ciagle będę
twierdził iż pierniczysz bez sensu.

korby/blat do trekkinga