korby/blat do trekkinga

Data: 2011-06-15 15:16:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
korby/blat do trekkinga

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-84A46E.18552013062011newsfeed.onet.pl...

A jakie sa wasze doswiadczenia?

Ja jestem zadowolony z ISO Flowa czyli suport klasyczny (łożyska w ramie), ale oś na wielowypust (power spline) a nie kwadrat (którego nie uznaję bo miałem z nim same problemy) Do wersji mtb pasują stalowe koła łańcuchowe od alivio, które są o niebo żywotniejsze niż alu. Wiem, że były (są) wersje trekkingowe.

Rzuć okiem czy mają coś co by Ci podpasowało. Swego czasu te graty były w niezłej cenie i warto było się skusić.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-21 07:40:28