[OG] korby shimano xt FC-M760

Data: 2009-08-05 20:02:50
Autor: geos
[OG] korby shimano xt FC-M760
mam na sprzedaż korby shimano xt. model FC-M760, hollowtech II, zintegrowany suport xt. stopniowanie 44/32/22. długość 170mm. techniczny stan bardzo dobry, wizualnie dwa płytkie zarysowania na anodzie na prawej korbie, trzy bardziej widoczne na lewej. używane rekreacyjnie, niewielki przebieg.

korby będą zdjęte w sobotę, wtedy też zrobię zdjęcia i wyślę zainteresowanym. jak ktoś chciałby je obejrzeć to nie będzie problemu po wcześniejszym umówieniu się (warszawa).

cena z wysyłką 380 PLN do niewielkiej negocjacji. sprzedaż albo bezpośrednia albo via portal aukcyjny (ebay, allegro, świstak). mogę sprzedać osobno zębatki, korby i suport, ale tylko w przypadku znalezienia chętnych na taki podział kompletu.

w komplecie: korby, zębatki, 3 podkładki dystansowe, suport xt i nakrętka kontrująca.

zainteresowanych proszę o kontakt e-mail: geos (at) buziaczek (dot) pl

[OG] korby shimano xt FC-M760