Data: 2010-07-01 22:55:26 | |
Autor: mariuszmo | |
korby xt vs slx | |
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX?
sztywność? lepsze koronki ? materiały? czy tylko prestiż ? |
|
Data: 2010-07-01 23:05:55 | |
Autor: MadMan | |
korby xt vs slx | |
Dnia Thu, 1 Jul 2010 22:55:26 +0200, mariuszmo napisał(a):
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? Zastosowano zapewne większą ilość dziurium. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-07-02 00:10:44 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
korby xt vs slx | |
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Dnia Thu, 1 Jul 2010 22:55:26 +0200, mariuszmo napisał(a): Jup. Ale różnica raptem 80 gramów. -- Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies cię j***ł, Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | bo to mezalians byłby dla psa. |
|
Data: 2010-07-02 00:28:38 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
korby xt vs slx | |
"mariuszmo" <niespamowi@cos.pl> wrote in message news:4c2d00d3$0$17105$65785112news.neostrada.pl... co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? napis i kilka gram na najmniejszej zębatce z alu zamiast stali? pozdr |
|
Data: 2010-07-02 00:47:01 | |
Autor: wojek | |
korby xt vs slx | |
mariuszmo pisze:
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? Ja trochę nie rozumiem tego grupowania sprzętu na SLX, XT, XTR bo przecież są różne zastosowania i nie wiem jak to się ma do nich. Czy superlekkie XTR nadaje się do DH? Chyba nie. A może cały sprzęt z Shimano jest do XC? Też chyba nie, bo mój rower lekko zjazdowy rower ma sporo XTków. Widziałem jakieś ulotki Shimano z zabłoconym fullem i napisem SLX, ktore sugerowałyby, że to jest mocniejsza grupa od pozostałych. Wg mnie brakuje podziału w dwóch wymiarach - zastosowanie || "jakość". pozdr. w. |
|
Data: 2010-07-02 01:04:21 | |
Autor: arturbac | |
korby xt vs slx | |
W dniu 2010-07-02 00:47, wojek pisze:
Wg mnie brakuje podziału w dwóch wymiarach - Wchodzisz na http://shimano-polska.com/ wybierasz z menu shimano i masz klasyfikacje zastosowan. Dzieki temu dowiedzialem sie ze do mojego crossa/treka sa odpowiednie LX lub XT a nie np Nexus ;-) Co ciekawe (nie*) wiedziec czemu moj trek pierwotnie mial Acera ktore jest w klasyfikacji gorskiej. * - Przyczyna prozaiczna Acera to kiepskiej jakosci badziew nie nadajace sie zapewne na dlugie dystanse i zaowdna. |
|
Data: 2010-07-02 08:46:00 | |
Autor: MadMan | |
korby xt vs slx | |
Dnia Fri, 02 Jul 2010 01:04:21 +0200, arturbac napisał(a):
* - Przyczyna prozaiczna Acera to kiepskiej jakosci badziew nie nadajace Powiedz to mojej Acerze działającej od ponad 20.000 km całkiem sprawnie (z wyjątkiem kółeczek które musiałem wymienić - stare straciły zęby na tyle że przy przerzucaniu łańcuch z nich spadał i ocierał o wózek). -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-07-02 09:25:38 | |
Autor: Tomek | |
korby xt vs slx | |
MadMan pisze:
Dnia Fri, 02 Jul 2010 01:04:21 +0200, arturbac napisał(a): W rowerach które ja widziałem głównym problemem przerzutki (zanim jeszcze zaczęły w sposób znaczący tracić zęby) były luzy na głównym zawiasie, powodujące że cała przerzutka odchylała się na boki. Zazwyczaj po 5-7 tys. km przerzucanie było mocno nieprecyzyjne. Przerzutka działała nadal, ale było to trochę wkurzające. Działo się to w jakichś alivio czy altusach - a np. na stx rc taki przebieg nie robił większego wrażenia. |
|
Data: 2010-07-02 22:59:30 | |
Autor: Tomek | |
korby xt vs slx | |
W rowerach które ja widziałem głównym problemem przerzutki (zanim Na rower na stxrc trzeba było wydać 3tys, teraz dostajesz za to XT. Tomek |
|
Data: 2010-07-02 23:13:46 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
korby xt vs slx | |
W dniu 2010-07-02 22:59, Tomek pisze:
Przy czym, w takim np. 1998 roku te 3 tysiące, to było "nieco" więcej niż 3 tysiące dziś. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-07-03 22:19:18 | |
Autor: Iras | |
korby xt vs slx | |
On 2 Lip, 23:13, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote: W dniu 2010-07-02 22:59, Tomek pisze: a ile więcej ? w 96 roku Author Sector lx/xt kosztował mnie ok 3,5k zł co wtedy było dla mnie wydatkiem 4 pensji w tej samej cenie 2 lata temu/niskie Euro kupiłem Poisona na pełnym XT co było praktycznie wydatkiem równym pensji, sprzęt tanieje a my więcej zarabiamy ale oto chodzi żeby było taniej i lepiej nie wiem po co powstała grupa SLX, dla mnie to tylko mieszanie grup i robienie ludzi w balona... |
|
Data: 2010-07-02 22:58:06 | |
Autor: Tomek | |
korby xt vs slx | |
W dniu 2010-07-02 08:46, MadMan pisze:
Dnia Fri, 02 Jul 2010 01:04:21 +0200, arturbac napisał(a): A co a się tam zepsuć ? Acera działa od nowości kiepsko, tydzień pojeździsz na deore i zobaczysz jaka jest róznica. Niby to samo ale po zmianie z deore na xt widzę bardzo dużą róznicę Tomek |
|
Data: 2010-07-02 23:04:54 | |
Autor: MadMan | |
korby xt vs slx | |
Dnia Fri, 02 Jul 2010 22:58:06 +0200, Tomek napisał(a):
A co a się tam zepsuć ? Acera działa od nowości kiepsko, tydzień pojeździsz na deore i zobaczysz jaka jest róznica. Niby to samo ale po zmianie z deore na xt widzę bardzo dużą róznicę Póki co nie mam motywacji bo działa. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-07-02 10:56:32 | |
Autor: dobrov | |
korby xt vs slx | |
W dniu 2010-07-02 01:04, arturbac pisze:
W dniu 2010-07-02 00:47, wojek pisze: Tak trochę bez związku - wszedłem i poczytałem o grupie XTR: " Komponenty XTR są przeznaczone głównie do jazdy terenowej, ale mają teraz nowy wygląd i niespotykane wcześniej opcje! XTR to jakość, mały ciężar, większa sztywność i niezawodność! Bez względu na użytkownika - XTR jest dla każdego. " No przepiękny bełkot :D Zwłaszcza pierwsze zdanie wymiata, bo oprócz siania propagandy jest jeszcze bezsensowne :) Normalnie mnie takie g... może tylko zniechęcić do zakupu. |
|
Data: 2010-07-02 11:06:28 | |
Autor: bans | |
korby xt vs slx | |
W dniu 2010-07-02 10:56, dobrov pisze:
No przepiękny bełkot :D Polska strona Shimano w ogóle sprawia wrażenie, jakby ja przez translator tylko przepuścili, do tego jest bardzo mało przyjazna dla użytkownika. -- bans |
|
Data: 2010-07-02 16:04:56 | |
Autor: wojek | |
korby xt vs slx | |
dobrov pisze:
Tak trochę bez związku - wszedłem i poczytałem o grupie XTR:Ja na przykład nie rozumiem dodatkowej funkcjonalności korb SLX, której inne nie mają. Chodzi o rowery typu tandem? :) "Fukcje komponentów różnią się od funkcjiXT i Deore. Oznacza to, że SLX oferuje fukkcje unikalne, w tym możliowść podwójnego przedniego mechanizmu korbowego, który nie występuje w XT, ani w Deore." pozdr. w. |
|
Data: 2010-07-02 14:15:57 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
korby xt vs slx | |
On 2010-07-02, wojek wrote:
dobrov pisze: Chodzi o wersjÄ dwublatowÄ z bash ringiem. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2010-07-04 20:12:47 | |
Autor: Wooyek | |
korby xt vs slx | |
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? Dużo osób używa korb i przerzutek/manetek. Pojawiają się one nawet w seryjnych rowerach DH (np. Mondraker Summum). -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2010-07-02 07:12:40 | |
Autor: PeJot | |
korby xt vs slx | |
mariuszmo pisze:
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX?Nie wiem co w nowych wynalazkach siedzi, ale w starych była różnica w materiałach i precyzji wykonania, co się przekładało na trwałość. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2010-07-02 17:02:56 | |
Autor: Dominik Mirowski | |
korby xt vs slx | |
mariuszmo wyklepał(a) :
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? Inna rozmiarówka - XT 160-180mm a SLX-y tylko 170-175mm :/. -- Dominik Mirowski e-mail NA |
|
Data: 2010-07-04 20:17:59 | |
Autor: Wooyek | |
korby xt vs slx | |
co w XT kosztuje 2 i pół stówy wiecej w stosunku do SLX? Głównie inny wygląd, SLX nie wszystkim się podoba, a i srebro XT nie do wszystkiego pasuje ;) SLX pojawił się później, więc jest grupą nowszą - a to czasem w Shimano oznacza, że lepszą (tyczy się to np. trwałości łożysk suportu, która z czasem uległa znacznej poprawie). Jak SLX wchodził na rynek, porównywano go do XT i często to porównanie wygrywał, oferując praktycznie to samo za niższą cenę. Różnica w masie na poziomie kilkudziesięciu gramów też może mieć dla niektórych znaczenie, ale jak się do SLX-a założy aluminiową małą zębatkę, to różnica może zniknąć. Ja mam SLX zarówno w rowerze enduro, jak i zjazdówce i póki co jestem w 100% zadowolony. Jeśli zależy Ci na parametrach użytkowych (a nie np. na prestiżu, wyglądzie itp.), to zdecydowanie SLX. -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |