koreańczyki - spalanie 2.0 crdi

Data: 2017-03-05 23:59:54
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> Wrote in message:

Jeśli są tu jacyś obecni lub byli posiadacze kii sportage, hyundaia tucsona
albo hyundaia santa fe z silnikiem Diesla w wersji 2.0 o mocy 113 koni
(czyli roczniki 2004-2006, turbina bez zmiennej geometrii), to uprzejmie
proszę o podzielenie się informacją, czy udało im się kiedykolwiek zejść ze
spalaniem poniżej 8 l/100 km.

Te nowe diesele to sobie piją niemało. Tyle, że ja superba 2.0
 190km kupiłem. Miał palić 6,5-7 w porywach. I patrz Pan u mnie po
 mieście chla nawet 9,5. Dziś było ciepło i jechałem za miastem to
 6,2 spalił. Nawet 5,7 momentami pokazywał. Co nie zmienia faktu,
 że na mojej codziennej trasie po mieście w korkach nadal pali
 9... Pociesza mnie, że kolega kupił podobnego w benzynie i jemu
 pije na tej trasie prawie 12. Oczywiście podkreślić należy, że ja
 nie uznaję ecodrivingu tylko wciskam że podłoga się ugina... A
 poprzednik, czyli Avensis, na tej samej trasie i tak samo
 ujeżdżany, też 2.0 D4D 125km, spalał 7,5.

--
Konfabulator

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-03-06 04:00:48
Autor: Budzik
koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski konfabulator@10g.pl ...

Oczywiście podkreślić należy, że ja
 nie uznaję ecodrivingu tylko wciskam że podłoga się ugina...

Zarząd firmy Lotos bardzo dziękuje ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

koreańczyki - spalanie 2.0 crdi