korekta już była?

Data: 2009-07-29 13:37:45
Autor: DJ
korekta już była?
Od rana rośniemy...
Czy należy uznać, że korekta już była i będzie kontynuacja wzrostów?

Nie wiem, ktory instrument masz na mysli, ale jesli chodzi o FW20 to na chwile obecna te wzrosty widze odwrotnie niz Ty tzn. jako korekte spadku. Tak mi to wyglada teraz na wykresie godzinowym opierajac sie na Price Action. Sam jednak gram dlugoterminowo i poki co caly czas jeszcze jestem na L.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-07-29 12:35:14
Autor:
korekta już była?
miałem na myśli kontrakty na WIG20, chyba jest to najbardziej dynamiczny i płynny rynek, jaki znam

Dzięki

Pzdr
Jarek

Data: 2009-07-29 13:53:32
Autor: hatoma
korekta jużbyła?
korekta już byla , grubas przestal zamykać pozycje L

--

korekta już była?