Data: 2013-03-30 08:54:10 | |
Autor: PiteR | |
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego | |
na ** p.m.s ** h.w.d.p. pisze tak:
ale co z impulsowym ? rozbieralem moj zepsuty celem sprawdzenia Nie do wiary, że nie da się ruszyć cyferek. Zbyt mało zdemontowałeś ten licznik. Mash fotkę? Jakiś typ, producent? Kup taki co ma mniej. Zobacz jak wygląda impuls i podłącz generator takich impulsów :) -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-03-30 14:32:44 | |
Autor: h.w.d.p. | |
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego | |
Nie do wiary, że nie da się ruszyć cyferek. Zbyt mało zdemontowałeś ten bez zniszczenia oski na ktorej sa bebenki nie ma szans rozlozenia na czesci. stare mitsubishi. fotki nie mam a moglem zrobic :/ Kup taki co ma mniej. Zobacz jak wygląda impuls i podłącz generator chetnie bym tak zrobil, tylko jak sprawdzic jak wyglada impuls.... |
|
Data: 2013-03-30 18:47:59 | |
Autor: PiteR | |
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego | |
na ** p.m.s ** h.w.d.p. pisze tak:
chetnie bym tak zrobil, tylko jak sprawdzic jak wyglada impuls.... oscyloskopem oczywiscie ;) albo poszukaj dokumentacji -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-03-30 19:01:16 | |
Autor: h.w.d.p. | |
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego | |
oscyloskopem oczywiscie ;) albo poszukaj dokumentacji tyle to i ja wiem. ani jedno ani drugie nie wchodzi w gre. |
|