korekta licznika mechaniczno-elektrycznego

Data: 2013-04-01 08:55:51
Autor: PcmOl
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego
"h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> wrote in message news:kj5asl$94u$1node2.news.atman.pl...
poradzcie czym/jak przestawic licznik ktory jest mechaniczny ale sterowany impulsowo, nie na linke. zepsul mi sie taki licznik i mam zamiar kupic na allegro i chcialbym zeby wskazywal to co moj. taki na linke to sie prosto ustawialo podlaczajac np wiertarke. ale co z impulsowym ? rozbieralem moj zepsuty celem sprawdzenia jak to jest zbudowane i niestety mechanicznie nie da sie ruszyc cyferek.

Generator (z regulowaną F) rzędu kilkaset Hz na NE555. Podłączony zamiast czujnika ze skrzyni.

Data: 2013-04-01 08:58:17
Autor: PcmOl

"PcmOl" <a@b.com> wrote in message news:kjbbhp$j3a$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ewentualnie wyjście audio z kompa z generatorem programowym.

Data: 2013-04-01 15:30:17
Autor: h.w.d.p.
korekta licznika mechaniczno-elektrycznego
Generator (z regulowaną F) rzędu kilkaset Hz na NE555. Podłączony
zamiast czujnika ze skrzyni.

Ewentualnie wyjście audio z kompa z generatorem programowym.

pomysl dobry ale Marcin Jan uzmyslowil mi ze zajmie to miesiace :)

korekta licznika mechaniczno-elektrycznego