korekta numeru faktury

Data: 2009-05-21 12:50:46
Autor: bbl
korekta numeru faktury
Witam,

Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy fakture korekte?

Data: 2009-05-21 14:11:16
Autor: Maddy
korekta numeru faktury
bbl pisze:
Witam,

Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy fakture korekte?

Odpowiedz sobie na pytanie kto jest uprawniony do wystawiania noty a kto do wystawiania korekty faktury?
Podpowiedź - to są zbiory rozłączne.

Maddy

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-05-21 14:59:57
Autor: cef
korekta numeru faktury
Maddy wrote:

[...]

Nie zawsze :-)

Ale domniemywam, że ten przypadek nie ma tu miejsca.

Data: 2009-05-21 15:09:39
Autor: bbl
korekta numeru faktury

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:gv3grs$1l5$2nemesis.news.neostrada.pl...
bbl pisze:
[...]

Ja pytam fachowców, nie znam się na tym, chciałem dostać konkretną odpowiedź.

Data: 2009-05-21 13:34:04
Autor: Wojciech Bancer
korekta numeru faktury
On 2009-05-21, bbl <bombell@yahoo.com> wrote:

[...]

[...]

Tu nie ma _oficjalnie_ fachowców. Są ludzie tacy jak Ty, którzy próbują odnaleźć się w mętnej rzeczywistoścy polskiego systemu podatkowego. :-) Fachowcy jak są, to dają wędkę, a nie rybę i właśnie wędkę od Maddy dostałeś. Sprawdź w google _kto_ wystawia note korygującą, a kto fakturę korygującą.

Jak chcesz rybę to idziesz i płacisz fachowcowi za rybę. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-21 17:09:37
Autor: bbl
korekta numeru faktury

On 2009-05-21, bbl <bombell@yahoo.com> wrote:

[...]

[...]

chcę rybę, gdzie masz tych fachowców? chętnie zapłace za to i za podobne informację.

Data: 2009-05-21 17:16:09
Autor:
korekta numeru faktury
chcę rybę, gdzie masz tych fachowców? chętnie zapłace za to i za podobne informację.

http://www.krdp.pl/

Wejdź, wybierz właściwe numery telefonów, zadzwoń i się umów na wizytę. A, pamietaj o wypchaniu portfela Zygmuntami I Starymi :)

Data: 2009-05-21 15:24:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
korekta numeru faktury

bbl pisze:
[...]

onba ma chyba dzis dzien

Data: 2009-05-21 16:14:21
Autor:
korekta numeru faktury
[...]

O fachowcach już Ci powiedzieli, a teraz konkretna odpowiedź:
sprzedawca wystawia fakturę-korektę
nabywca wystawia notę korygujacą

Skąd nabywca ma wiedzieć, że numer jest nieprawidłowy? A więc...

Skoro nie chce Ci się zajrzeć w ustawy i rozporzadzenia, gdzie każdy z nas zaglądał kiedys w poszukiwnaiu tych informacji, to wysil przynajmniej umysł i dopowiedz dalszą część po wielokropku.

Data: 2009-05-21 22:48:56
Autor: Paszczak
korekta numeru faktury
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:
Skoro nie chce Ci się zajrzeć w ustawy i rozporzadzenia, gdzie każdy z nas zaglądał kiedys w poszukiwnaiu tych informacji, to wysil przynajmniej umysł i dopowiedz dalszą część po wielokropku.

Ale w rozporządzeniu piszą OIDP, co poprawiać fakturą korygującą - i numeru
tam nie ma.

A zresztą, czy nie mogliby zrobić normalnie jak na zachodzie - po prostu
wystawiasz sobie drugą fakturę, z nowym numerem, a błędną wyrzucasz do
kosza? A podatki płacisz od faktycznych 'zdarzeń gospodarczych', a nie
ilości zadrukowanych kartek papieru?

P.

Data: 2009-05-22 06:45:21
Autor: 'Tom N'
korekta numeru faktury
Paszczak w <news:gv4loo$f9k$3jaszczomp.tahoe.pl>:

[...]

§ 14. 1. Fakturę korygującą wystawia się równieŜ, gdy podwyŜszono cenę po
wystawieniu faktury lub w razie stwierdzenia pomyłki w cenie, stawce lub
kwocie podatku
bądź w jakiejkolwiek innej pozycji faktury.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-22 10:38:29
Autor: Paszczak
korekta numeru faktury
'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> wrote:
Paszczak w <news:gv4loo$f9k$3jaszczomp.tahoe.pl>:

> tam nie ma.

§ 14. 1. Fakturę korygującą wystawia się równie?, gdy podwy?szono cenę po

Czyli nie OIDP, tylko ŹP :P

P.

Data: 2009-05-21 21:50:03
Autor: Ania
korekta numeru faktury
bbl pisze:
Witam,

Czy w przypadku korekty numeru faktury wystawia się note korygującą czy fakture korekte?

korekte faktury, juz to przerabialam

korekta numeru faktury