korekta zamówienia

Data: 2012-01-16 18:08:23
Autor: Gotfryd Smolik news
korekta zamówienia
On Sat, 14 Jan 2012, Krystek wrote:

Kupiłem na odległość usługę wykonania czegoś wg. dostarczonego wzoru.

  Hm... usiłuję to upchnąć w jakieś ramy prawne.
  Ale wychodzi, że próba określenia tego jako "dostawy" wraca do
przepisów o sprzedaży, tak zwyczajnie (605[1] KC).

  Tak BTW: chciałem rzucić okiem do przepisów.
  No to zwyczajowo na stronę federacji konsumentów...

<censored>

  :>

  Wywalili pieniądze na "nowa stronę", po to, żeby usunąć z niej to
co najistotniejsze - czyli podstawy prawne dla roszczeń konsumenckich.
  Za to jest ładna flaga unijna :>

  Przepraszam ze mało na temat :[, ale nie mam zdrowia czytać .PDF
ze strony ISIPu.

pzdr, Gotfryd

korekta zamówienia