korespondencja od komornika na adres pod kt贸rym nie mieszkam 20 lat

Data: 2016-01-07 16:29:01
Autor: NICE
korespondencja od komornika na adres pod kt贸rym nie mieszkam 20 lat
Witam,

Mam pytanie, czy jest zgodne z prawem wysy艂anie korespondencji wezwan itd przez komornika pod adres pod kt贸rym nie mieszkam i nie jestem zameldowany od 20 lat ( inne miasto ).
Dzi艣 sp艂aci艂em nale偶no艣膰, ale Pan policzy艂 sobie jakies kosmiczne pieni膮dze min za wysy艂anie wezwa艅 pod adres gdzie nie jestem zameldowany od 1995r . Prosze o info czy takie dzia艂anie komornika jest zgodne z prawem

Nice

Data: 2016-01-07 16:57:44
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
korespondencja od komornika na adres pod kt贸rym nie mieszkam 20 lat
Mo偶esz z艂o偶y膰 skarg臋 na komornika (na czynno艣ci komornika / na zaniechania), do s膮du w艂a艣ciwego na Twoje miejsce zamieszkania, ale masz na to tylko 7 dni od powzi臋cia informacji (zapewne od daty dor臋czenia Ci postanowienia komornika).
IMHO co艣 si臋 mog艂o od 1.I.2016 zmieni膰 w skargach.

-- -- -