korespondencja z Dominet banku

Data: 2009-07-07 19:57:41
Autor: Arek
korespondencja z Dominet banku
Dominet zapragnął poinformować, że z Fortisem przechodzi pod skrzydła
Paribas. A w ogóle muszą informować?
Tyle, że gdy trafi się w bazie ten sam adres korespondencyjny adresują
na chybił-trafił. Rodzice mają tam wspólne konto. Ja miałem lokatę.
Zakładane w innym czasie w innych miejscowościach - przyszły 2 listy.
Jeden zaadresowany tylko do matki, drugi do... ojca i mnie.
W oddziale wyjaśniono, że znają problem bo to nie pierwsza taka uwaga :)
Ciekawe, czy wyciągi też tak przysyłali?

Arek

korespondencja z Dominet banku