korespondencja z Sync'a

Data: 2012-06-21 20:51:55
Autor: RobertS
korespondencja z Sync'a
czy wysyłają umowę lub/i kartę debetową poleconym, bo czeka na mnie coś na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

ostatnio tylko otwierałem konto w Alior Sync...

RobertS

Data: 2012-06-21 20:59:28
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 20:51, RobertS pisze:
czy wysyłają umowę lub/i kartę debetową poleconym, bo czeka na mnie coś
na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

ostatnio tylko otwierałem konto w Alior Sync...

Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.

do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-21 21:03:12
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 20:59, ETR pisze:
Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.
do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

Chyba jesteś wybrańcem... ja dostałem zwykłym, jak chyba wszyscy, którzy się ujawnili na grupie ;)

Data: 2012-06-21 21:09:39
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 21:03, osa pisze:
W dniu 2012-06-21 20:59, ETR pisze:
Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.
do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

Chyba jesteś wybrańcem... ja dostałem zwykłym, jak chyba wszyscy, którzy
siÄ™ ujawnili na grupie ;)

Ja dostalem poleconym - tzn inaczej mialem awizo być może z tego powodu że nie mam skrzynki jeszcze na furtce i listonosz sie zlitował ...ale chodzilem na poczte po karty . Demencji nie mam :)

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-21 21:01:53
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 20:51, RobertS pisze:
czy wysyłają umowę lub/i kartę debetową poleconym, bo czeka na mnie coś
na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

ostatnio tylko otwierałem konto w Alior Sync...

Umowę wysyłają mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może jakieś specjalne gratulacje od prezesa w związku z dołączeniem do grona betatesterów systemu ;)

Data: 2012-06-21 21:16:29
Autor: RobertS
korespondencja z Sync'a

Umowę wysyłają mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może
jakieś specjalne gratulacje od prezesa w związku z dołączeniem do grona
betatesterĂłw systemu ;)

czyli jednak to może być karta z Synca, nie pamietam kiedy ostatnio jakiś bank mi kartę poleconym wysylal, nawet kk przychodzą zwyklym...

RobertS

Data: 2012-06-21 13:20:41
Autor: Kris
korespondencja z Sync'a
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 21:16:29 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Umowę wysyłaj± mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może
> jakie¶ specjalne gratulacje od prezesa w zwi±zku z doł±czeniem do grona
> betatesterów systemu ;)

czyli jednak to może być karta z Synca, nie pamietam kiedy ostatnio jaki¶ bank mi kartę poleconym wysylal, nawet kk przychodz± zwyklym....

Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50zł.
Przyszly poleconymi.

Data: 2012-06-21 22:46:13
Autor: RobertS
korespondencja z Sync'a

Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50zł.
Przyszly poleconymi.

a na jak± okoliczno¶ć takie daj±? chyba nie byłem ich klientem...

RobertS

Data: 2012-06-21 13:53:26
Autor: Kris
korespondencja z Sync'a
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 22:46:13 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Mo�e to karta podarunkowa sygma. Ja dosta�em w ostatnich dniach, dzie� po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50z�.
> Przyszly poleconymi.

a na jak� okoliczno�� takie daj�? chyba nie by�em ich klientem...

-- pozdrawiam
RobertS

Kiedy¶ brałem co¶ na raty 0% w Cetelem. PóĽniej Sygma przejał cetelem. Drugi raz ze dwa lata temu brałem te¶ciowi tv na raty. Były to "raty" w karcie kredytowej. Spłacone jakis rok temu.
W tym tygodniu jednego dnia polecony z karta 30zł, drugiego polecony z kart± 50zł. Nie chciało mi sie dr±zyć co jak i za co. Karty aktywawałem zgodnie z instrukcja i przy najblizszej okazji wykorzystam

Data: 2012-06-21 21:35:49
Autor: T.F.
korespondencja z Sync'a
"RobertS" ...
... bo czeka na mnie coś na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

Szczesciarz :-)

hint:

Konkurs "Ty i Sync" trwa od 22.05.2012 do odwołania.
Nagrody:
Nagroda gwarantowana 100 zl‚
1 x zestaw all inclusive tj: Macbook Air 13" + iPhone 4S 16GB + Samsung Galaxy Tab 10,1 + Sony Playstation 3 + Move + 2-osobowe zaproszenie do kina
5 x Macbook Air 13''
10 x iPhone 4S 16GB
10 x Samsung Galaxy Tab 10,1
20 x Sony Playstation 3 + Move

PS:
karty przychodza listem zwyklym (nie poleconym)

--
T.F.

Data: 2012-06-21 21:39:26
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 21:35, T.F. pisze:
"RobertS" ...

PS:
karty przychodza listem zwyklym (nie poleconym)

czyli mam ludzkiego listonosza !!!

Ps: Panowie powiedzcie: jak zakladalem konto w niedziele. autoryzacja przyszĹ‚a we poniedzialek, aktywowalem w poniedzialek. zamowilek karty w pon w srode przyszĹ‚y karty. Czy jakies wisienki bedÄ… ?? czy nie?  nie to ĹĽebym pragnÄ…Ĺ‚ 50 czy 100 zĹ‚ ale wszyscy o wiĹ›niach a u mnie nawet pestek nie ma :)

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-21 21:44:59
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 21:39, ETR pisze:
W dniu 21.06.2012 21:35, T.F. pisze:
Czy jakies wisienki bedÄ… ?? czy nie?  nie to
żebym pragnął 50 czy 100 zł ale wszyscy o wiśniach a u mnie nawet pestek
nie ma :)

Jeśli brałeś udział w 'konkursie' przed startem banku to 50zł powinno być już na koncie. Jeśli założyłeś konto tak po prostu bez wcześniejszego zaanonsowania się w banku przy użyciu konkursu to zbiorów nie będzie ;)

Data: 2012-06-21 21:47:09
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 21:44, osa pisze:
[...]

nie bedzie :( zalorzylem ot tak ....

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-21 21:56:27
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 21:47, ETR pisze:
[...]

Ale za to jesteś pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył konta tylko w celu konsumpcji owoców ;)

Data: 2012-06-21 13:04:46
Autor: eisenberg
korespondencja z Sync'a
On 21 Cze, 21:56, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:

Ale za to jeste¶ pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył
konta tylko w celu konsumpcji owoców ;)

Nie zgadzam się :)) Wprawdzie konsumuję, ale i bez tego bym to konto
założył. Wreszcie mam darmow± debetówkę do Aliora

Data: 2012-06-21 21:58:29
Autor: xbartx
korespondencja z Sync'a
Dnia Thu, 21 Jun 2012 13:04:46 -0700, eisenberg napisał(a):

Nie zgadzam siÄ™ :)) Wprawdzie konsumujÄ™, ale i bez tego bym to konto
założył. Wreszcie mam darmową debetówkę do Aliora

Wiśnie wiadomo - grupowa tradycja ale ja też założyłem dla karty/
bankomatów no i ewentualnie to CB5. Teraz szybko mogę przelać z Ojca do Synka i od razu wypłacić albo coś kupić. Dopóki tandem będzie darmowy to gitara.
Natomiast niestety powtarza siÄ™ na grupie ciÄ…gĹ‚e i namolne biadolenie czasami aĹĽ do przesady jak to byĹ‚o ostatnio przy BGĹ»O. MoĹĽe trochÄ™ dystansu beta-testerzy?  --
xbartx

Data: 2012-06-22 17:37:51
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 23:58, xbartx pisze:
MoĹĽe trochÄ™ dystansu beta-testerzy?

To nie do końca tak... gdybym miał oficjalny status betatestera to bym nie narzekał, ale skoro bank twierdzi, że jestem klientem to oczekuję, że wszystko będzie działać jak w środowisku produkcyjnym, a nie testowym. Okazuje się, że wypuścili system bez podstawowych testów. Jeśli coś nie działało to mogli robić zaślepki, a nie udawać, że działa...

Data: 2012-06-22 18:03:28
Autor: xbartx
korespondencja z Sync'a
Dnia Fri, 22 Jun 2012 17:37:51 +0200, osa napisał(a):

[...]

Praktycznie z każdym nowym bankiem tak jest i nie da się tego chyba uniknąć znaczy pewnie się da ale szkoda pieniędzy. Wyprostują wszystko tak jak w Ojcu albo BGŻO i będzie działać to znaczną opłaty się pojawiać, więc IMO wolę tak jak jest teraz ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-22 12:06:22
Autor: Miernik
korespondencja z Sync'a
On Jun 22, 8:03 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Praktycznie z każdym nowym bankiem tak jest i nie da się tego chyba
unikn±ć znaczy pewnie się da ale szkoda pieniędzy. Wyprostuj± wszystko
tak jak w Ojcu albo BGŻO i będzie działać to znaczn± opłaty się pojawiać,
więc IMO wolę tak jak jest teraz ;)

U ojca do tej pory nie udało im się opanować powiadomień E-mail,
chodz± jak chc±, na przykład dostaje przelew o 10-tej, powiadomienia
nie ma, w ci±gu dnia robię parę operacji, też nic, potem wieczorem
przelewam gdzie¶ i wszystkie powiadomienia cał± chmar± z całego dnia
razem. Mój serwer E-mail nic nie wstrzymuje, sam nim administruje i
widzę w logach co kiedy się kontaktuje po SMTP, poza tym z BZWBK
przychodzi wszystko jak strzała od razu.

Data: 2012-06-22 22:28:54
Autor: neoniusz
korespondencja z Sync'a
W dniu 22.06.2012 21:06, Miernik pisze:
[...]

Ale o jakim banku piszesz? Bo w syncu nie ma przeciez powiadomien e-mail.

Data: 2012-06-22 22:32:57
Autor: neoniusz
korespondencja z Sync'a
W dniu 22.06.2012 22:28, neoniusz pisze:
[...]

A, juz wiem, o starym aliorku. U mnie powiadomienia e-mail dzialaja tam idealnie - przychodzi przelew albo wplacam na konto i w tej samej sekundzie mam e-mail.

Data: 2012-06-22 22:38:53
Autor: mx
korespondencja z Sync'a
U ojca do tej pory nie udało im się opanować powiadomień E-mail,

Ale o jakim banku piszesz? Bo w syncu nie ma przeciez powiadomien e-mail.

Jak to nie ma? Przy zlecaniu przelewu wpisujesz dowolnego maila.

Data: 2012-06-22 22:40:48
Autor: neoniusz
korespondencja z Sync'a
W dniu 22.06.2012 22:38, mx pisze:
U ojca do tej pory nie udało im się opanować powiadomień E-mail,

Ale o jakim banku piszesz? Bo w syncu nie ma przeciez powiadomien e-mail.

Jak to nie ma? Przy zlecaniu przelewu wpisujesz dowolnego maila.

Nie chodzi o to.

Data: 2012-06-22 22:47:40
Autor: neoniusz
korespondencja z Sync'a
[...]

Piszesz o potwierdzeniu, ja o powiadomieniu.

Data: 2012-06-23 11:15:42
Autor: xbartx
korespondencja z Sync'a
Dnia Fri, 22 Jun 2012 12:06:22 -0700, Miernik napisał(a):

U ojca do tej pory nie udało im się opanować powiadomień E-mail, chodzą
jak chcą, na przykład dostaje przelew o 10-tej, powiadomienia nie ma, w
ciÄ…gu dnia robiÄ™ parÄ™ operacji, teĹĽ nic, potem wieczorem przelewam
gdzieś i wszystkie powiadomienia całą chmarą z całego dnia razem. Mój
serwer E-mail nic nie wstrzymuje, sam nim administruje i widzÄ™ w logach
co kiedy siÄ™ kontaktuje po SMTP, poza tym z BZWBK przychodzi wszystko
jak strzała od razu.

No to fakt, że coś tam jest czasami nie halo. Ja np jak miałem konto na gmail.com to chodziło to naprawdę tip-top a teraz przeniosłem wszystko do hotmail.com i jest już różnie - znaczy zazwyczaj chodzi dobrze ale czasami pojawiły się właśnie takie sytuacje jak u Ciebie, że przychodzi większa paczka maili na raz.

--
xbartx

Data: 2012-06-24 09:53:03
Autor: xbartx
korespondencja z Sync'a

Chyba to zależy mocno od obciążenia ich infrastruktury. Właśnie zrobiłem dwie operacje i maile pojawiły się momentalnie. W tygodniu już z tym różnie bywa pewnie się czasami kolejka zapcha ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-21 22:18:02
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 22:04, eisenberg pisze:
[...]

To też jest jaki¶ argument, ale daleko za wi¶niami ;) Oby nie było jak z pierwsz± debetówk± Synca jak u Ojca... po roku do likwidacji ;) Poza tym ta Syncowa to taka 'prawie jak karta' bo nie działa w eCardzie.

Data: 2012-06-21 22:19:43
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 22:18, osa pisze:
Oby nie było jak z pierwsz± debetówk± Synca jak u Ojca
miało być: Oby nie było z debetówk± Synca jak z pierwsz± u Ojca

Data: 2012-06-21 22:03:54
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 21:56, osa pisze:

nie bedzie :( zalorzylem ot tak ....

Ale za to jesteś pierwszym (o ile nie jedynym na pbb) kto nie założył
konta tylko w celu konsumpcji owocĂłw ;)

zmieniłem bo po 5 latach mnie ING zeźlił straszliwie :)

paul

--
www.lifeprogress.pl
