korespondencja z Sync'a

Data: 2012-06-21 20:59:28
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 20:51, RobertS pisze:
czy wysyłają umowę lub/i kartę debetową poleconym, bo czeka na mnie coś
na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

ostatnio tylko otwierałem konto w Alior Sync...

Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.

do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-21 21:03:12
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 20:59, ETR pisze:
Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.
do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

Chyba jesteś wybrańcem... ja dostałem zwykłym, jak chyba wszyscy, którzy się ujawnili na grupie ;)

Data: 2012-06-21 21:09:39
Autor: ETR
korespondencja z Sync'a
W dniu 21.06.2012 21:03, osa pisze:
W dniu 2012-06-21 20:59, ETR pisze:
Jak zamawiales przy koncie kartę, to wlasnie przyszła poleconym.
do mnie doszła 2 dni po aktywacji konta

Chyba jesteś wybrańcem... ja dostałem zwykłym, jak chyba wszyscy, którzy
siÄ™ ujawnili na grupie ;)

Ja dostalem poleconym - tzn inaczej mialem awizo być może z tego powodu że nie mam skrzynki jeszcze na furtce i listonosz sie zlitował ...ale chodzilem na poczte po karty . Demencji nie mam :)

paul

--
www.lifeprogress.pl
