korespondencja z Sync'a

Data: 2012-06-21 21:01:53
Autor: osa
korespondencja z Sync'a
W dniu 2012-06-21 20:51, RobertS pisze:
czy wysyłają umowę lub/i kartę debetową poleconym, bo czeka na mnie coś
na poczcie a niczego się nie spodziewałem?

ostatnio tylko otwierałem konto w Alior Sync...

Umowę wysyłają mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może jakieś specjalne gratulacje od prezesa w związku z dołączeniem do grona betatesterów systemu ;)

Data: 2012-06-21 21:16:29
Autor: RobertS
korespondencja z Sync'a

Umowę wysyłają mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może
jakieś specjalne gratulacje od prezesa w związku z dołączeniem do grona
betatesterĂłw systemu ;)

czyli jednak to może być karta z Synca, nie pamietam kiedy ostatnio jakiś bank mi kartę poleconym wysylal, nawet kk przychodzą zwyklym...

RobertS

Data: 2012-06-21 13:20:41
Autor: Kris
korespondencja z Sync'a
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 21:16:29 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Umowę wysyłaj± mailem, a kartę listem zwykłym priorytetowym, ale może
> jakie¶ specjalne gratulacje od prezesa w zwi±zku z doł±czeniem do grona
> betatesterów systemu ;)

czyli jednak to może być karta z Synca, nie pamietam kiedy ostatnio jaki¶ bank mi kartę poleconym wysylal, nawet kk przychodz± zwyklym....

Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50zł.
Przyszly poleconymi.

Data: 2012-06-21 22:46:13
Autor: RobertS
korespondencja z Sync'a

Może to karta podarunkowa sygma. Ja dostałem w ostatnich dniach, dzień po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50zł.
Przyszly poleconymi.

a na jak± okoliczno¶ć takie daj±? chyba nie byłem ich klientem...

RobertS

Data: 2012-06-21 13:53:26
Autor: Kris
korespondencja z Sync'a
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 22:46:13 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Mo�e to karta podarunkowa sygma. Ja dosta�em w ostatnich dniach, dzie� po niu 2 takie. Jedna 30zl druga 50z�.
> Przyszly poleconymi.

a na jak� okoliczno�� takie daj�? chyba nie by�em ich klientem...

-- pozdrawiam
RobertS

Kiedy¶ brałem co¶ na raty 0% w Cetelem. PóĽniej Sygma przejał cetelem. Drugi raz ze dwa lata temu brałem te¶ciowi tv na raty. Były to "raty" w karcie kredytowej. Spłacone jakis rok temu.
W tym tygodniu jednego dnia polecony z karta 30zł, drugiego polecony z kart± 50zł. Nie chciało mi sie dr±zyć co jak i za co. Karty aktywawałem zgodnie z instrukcja i przy najblizszej okazji wykorzystam

korespondencja z Sync'a