korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie

Data: 2009-04-17 08:03:46
Autor: Raist
korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie
Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:gs8468$503$1inews.gazeta.pl...
korki w miesci skłaniaja mnie do jazdy rowerem do pracy. W dodatku jesli mam nim jezdzić dziennie muszę go trzymać w piwnicy by był pod ręką (teraz jest w garaży 300m od domu i by go wyciągnać musze autem wyjechac)/

a jaki to rower?
moze korzystniej wyjdzie kupic jakiegos mieszczucha lub uzywanego mtb za 200zł niz martwić się o swój droższy rower stojący w piwnicy...

Raist

korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie