korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie

Data: 2009-04-17 22:53:02
Autor: Michał Pysz
korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie
Bardzo fajna linka, tnie się jak masełko... dwie takie mi ciachnęli :-(

mp.

Witam,

korki w miesci skłaniaja mnie do jazdy rowerem do pracy. W dodatku jesli mam nim jezdzić dziennie muszę go trzymać w piwnicy by był pod ręką (teraz jest w garaży 300m od domu i by go wyciągnać musze autem wyjechac)/

Pojawia się więc provlem zabezpieczenia roweru przed złodziejem, zarówno pod firmą jak i w piwnicy,

Myślę o KRYPTONITE Kryptoflex 1218CC

http://www.allegro.pl/item603718195_nowe_zapiecie_kryptonite_kryptoflex_12mm_180cm.html Jakie macie o tym opinie? Szyfr się sprawdza? Czy lepiej kluczyk z zamkiem?
Co ew polecacie  - zakładając, że kasa za KRYPTONITE Kryptoflex 1218CC to max jakie chcę przeznaczyć na zabezpieczenie roweru.

korki - a wiec czas na rower -> zabezpieczenie