korki google

Data: 2012-09-11 07:44:12
Autor: J.F.
korki google

No i wyleczylem sie z patrzenia na korki na maps.google.com

W sobote na ulicy Ruskiej we wrocku zawitala koparka i zajela jeden pas.
Juz wtedy sie tworzyly korki, ale poczekalem do poniedzialku.
Google rano twierdzila ze calkiem przejezdna, a tymczasem ... dzialo sie to
co bylo do przewidzenia.
Maciej co prawda dawal jeszcze lepszy przyklad z Warszawy, gdzie ruch jest
szybki, a ulica rozkopana od roku, ale co innego przekonac sie samemu.

AOW nadal google nie uznaje ... czyzbysmy obserwowali poczatek upadku
imperium ? :-)

J.

Data: 2012-09-11 08:52:29
Autor: Mirek Ptak
korki google
Dnia 2012-09-11 07:44,  *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Popatrz na to:
http://static.routes.tomtom.com/map/?center=51.11220900011%2C17.001304741429&zoom=10&map=basic
Może będzie lepiej.
Od biedy tez Targeo ujdzie, ale tylko do patrzenia ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-09-11 16:35:42
Autor: radekp@konto.pl
korki google
Tue, 11 Sep 2012 08:52:29 +0200, w <k2mnbo$qoa$1@mx1.internetia.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> [...]
> szybki, a ulica rozkopana od roku, ale co innego przekonac sie samemu.
>
> AOW nadal google nie uznaje ... czyzbysmy obserwowali poczatek upadku

Przecież tu nic nie ma (tzn. brak trafficu dla Ruskiej i w ogóle jako¶
biednie).

A korkosfera.pl ?

Data: 2012-09-11 16:42:26
Autor: Sergiusz Rozanski
korki google
Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.rec.gps.]
Dnia 11.09.2012 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał/a:
Tue, 11 Sep 2012 08:52:29 +0200, w <k2mnbo$qoa$1@mx1.internetia.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

Dnia 2012-09-11 07:44,  *J.F.* napisaĹ‚, a mnie coĹ› podkusiĹ‚o, ĹĽeby odpisać:

> [...]
> szybki, a ulica rozkopana od roku, ale co innego przekonac sie samemu.
>
> AOW nadal google nie uznaje ... czyzbysmy obserwowali poczatek upadku

PrzecieĹĽ tu nic nie ma (tzn. brak trafficu dla Ruskiej i w ogĂłle jakoĹ›
biednie).

A korkosfera.pl ?

http://osmapa.pl/beta/?lon=17.0257&lat=51.11054&zoom=18&map=3&o=FFFFT

Ruska cała czarna :)