koronawirus w żłobku

Data: 2020-10-15 16:31:08
Autor: Monika Głowacka
koronawirus w żłobku
Nie mogłam znaleźc, ale jeśli w żłobku opiekunka ma koronawirusa potwierdzonego i z wywiadu wychodzi, że miała go już 7 dni temu, sanepid wysyła na kwarantannę, wszystkie dzieci i rodziców, to co z zakładami pracy tych rodziców ?
Przecież przez 7 dni rodzice nie mieli świadomości, ze dziecko przyniosło do domu koronawirusa.

według jakiego klucza Sanepid wysyła na kwarantannę ?
wiem, że Sanepid czasem podejmuje dziwne a nawet śmieszne decyzje

https://24tp.pl/n/73207

Data: 2020-10-16 12:20:57
Autor: J.F.
koronawirus w żłobku
Użytkownik "Monika Głowacka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f885d2c$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A to nie ma znaczenia - na kwarantannie sa od teraz czy tam od jutra.

według jakiego klucza Sanepid wysyła na kwarantannę ?
wiem, że Sanepid czasem podejmuje dziwne a nawet śmieszne decyzje

W tym przypadku izoluje "podejrzanych", co wydaje sie madre, tylko czy ma umocowanie prawne ... tylu wyslal, to pewnie ma ...

https://24tp.pl/n/73207

Smieszne to tu chyba te pierwsze lawki - na pewno na przerwach gadali miedzy soba.

J.

koronawirus w żłobku