koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]

Data: 2009-10-11 11:12:25
Autor: Grobel
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Drodzy, zaopatrywałem sie w warszawskiej Gromadzie w takie koronki
pasuj±ce do piast torowych (mam miche primato) na w±ski łańcuch,
niestety sklep zakończył działalno¶ć. Miałem ostatnio przykry wypadek
i zniszczyłem koronkę. Macie jakis pomysł, namiar, propozycję, gdzie
możnaby dostać takie cudo?

z góry dzięki i pozdrawiam

gr

ps. 16 z±bków

Data: 2009-10-11 22:16:40
Autor: zly
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Dnia Sun, 11 Oct 2009 11:12:25 -0700 (PDT), Grobel napisał(a):

ps. 16 z±bków

na potockiej u olsha, na gibalskiego, i pewnie  na nowowiejskiej tez da
rade

--
marcin

Data: 2009-10-11 22:17:52
Autor: Rafał Wawrzycki
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Dnia 11 paź 2009 w liście [news:2b3908b6-7406-45f1-a40b-
b349828ff1cb@m38g2000yqd.googlegroups.com] Grobel [grobelski.tomasz@gmail.com] napisał(a):

Drodzy, zaopatrywałem sie w warszawskiej Gromadzie w takie koronki
pasuj±ce do piast torowych (mam miche primato) na w±ski łańcuch,

U Gromady :)

niestety sklep zakończył działalno¶ć.

ZTCW to nie zakończył, tylko przeniósł gdzieś na Pragię. Ale gdzie dokładnie nie wiem.

Miałem ostatnio przykry wypadek i zniszczyłem koronkę.

Ale cały jesteś?

Macie jakis pomysł, namiar, propozycję, gdzie
możnaby dostać takie cudo?
ps. 16 z±bków

Np. na Nowowiejskiej w Cyklopie albo po drugiej stronie ulicy w bramie u Arka (po schodach w dół). Albo na Potockiej u Olsha.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-11 13:51:15
Autor: Grobel
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]

U Gromady :)

tak! :D

> niestety sklep zakończył działalno¶ć.

ZTCW to nie zakończył, tylko przeniósł gdzie  na Pragię. Ale gdzie
dokładnie nie wiem.

majlowałem z nim, nie ma już tego towaru. Sprawiał wrażenie jakby
zamkn±ł interes.

Ale cały jeste ?

? kilka z±bków wygiętych; podskoczyłem na szybkim zjeĽdzie, łańcuch
był >>zbyt<< luĽny, spadł i zawin±ł się z tyłu.

Np. na Nowowiejskiej w Cyklopie albo po drugiej stronie ulicy w bramie
u Arka (po schodach w dół). Albo na Potockiej u Olsha.

nie jestem z Wawy :D Opole. Sprawdzę tego Olsha w necie, dzięki.

p.

tg

Data: 2009-10-11 14:24:53
Autor: Grobel
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]

> Ale cały jeste ?

O, podejrzewam, że pytałe¶ czy jestem cały. Cały. Te powyginane z±bki,
o których pisałem to u koronki nie u mnie! :DD

Data: 2009-10-11 23:56:10
Autor: Rafał Wawrzycki
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Dnia 11 paź 2009 w liście
[news:b40fc46f-a85b-4162-b26c-a2a18bd7446ee8g2000yqo.googlegroups.co
m] Grobel [grobelski.tomasz@gmail.com] napisał(a):
O, podejrzewam, że pytałe¶ czy jestem cały. Cały. Te powyginane
z±bki, o których pisałem to u koronki nie u mnie! :DD

To dobrze :)

Data: 2009-10-11 23:58:35
Autor: Rafał Wawrzycki
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Dnia 11 paź 2009 w liście
[news:088c99fb-9585-4d60-9f22-b1903e41bdaeo41g2000yqb.googlegroups.c
om] Grobel [grobelski.tomasz@gmail.com] napisał(a):
nie jestem z Wawy :D Opole. Sprawdzę tego Olsha w necie, dzięki.

U Olsha są dwa rodzaje zębatek: standardowa (za 5-10 zł) i taki wynalazek Miche, który niekoniecznie każdemu pasuje (ok. 60 zł)

http://www.sklep.olsh.pl/product_info.php?cPath=66&products_id=125

Widzę tylko, że akurat 16'ki nie mają. Ale zapytać możesz...

Data: 2009-10-11 15:09:40
Autor: Grobel
koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]
Dzięki chłopaki. (¦wietne ta grupa, gdzie ja miałem oczy.)

koronka na ostre koło (w±ski łańcuch) [OK]