[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen

Data: 2017-08-31 06:10:52
Autor: japanizer
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen
Po aferze w Autosanie, aresztowano skorumpowanych pisiorków w największej polskiej firmie:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkn-orlen-zarzuty-korupcja,166,0,2360486.html

  Sześć osób usłyszało zarzuty łapownictwa na stanowisku kierowniczym,   wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym i fałszowania dokumentacji. Jak   poinformowała w czwartek PK, chodzi o osoby związane z pełnieniem funkcji   zarządzających w PKN Orlen.

  Zarzuty usłyszało sześć osób, które do października ub.r. pełniły funkcje   kierownika regionalnego, menadżerów sprzedaży i prowadzących stacje paliw   Orlen. Chodzi o łapownictwo, wyrządzenia szkody w obrocie gospodarczym i   fałszowania dokumentacji. Podejrzani z przestępstw korupcyjnych uczynili sobie   stałe źródło dochodu.

W TVPiS standardowo cisza, problemu nie ma.

Data: 2017-08-31 07:25:43
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen
Ano, cyt:
Z materiałów przekazanych przez dyrektora wynikało, że dwie osoby prowadzące stacje paliw zdecydowały się ujawnić trwające od kilku lat przestępcze działanie. Za peło te osoby mogły też ujawnić, ale ich stacje by spłonęły jak J.Brzeska?
Toć od 2010 napierdzielałem na grupie, że za peło nie podchodź do pełoskiego urzędnika bez sianka.

Data: 2017-08-31 07:34:25
Autor: japanizer
On Thursday, August 31, 2017 at 11:25:45 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
[...]

No, jak z korupcją w Autosanie. Również rzekomo winny był zatrudniony przez poprzednią ekipę. Potem się okazało, że pisiorki go zatrudniły w 2016. Cuda!

Cyt.

  Zarzuty usłyszało sześć osób, które do października ub.r. pełniły funkcje
  kierownika regionalnego, menadżerów sprzedaży i prowadzących stacje paliw
  Orlen.

Sugerujesz, że w październiku 2016 Tusk ich zatrudnił na wysokie stanowiska kierownicze w Orlenie?

Data: 2017-08-31 18:37:59
Autor: t-1
W dniu 2017-08-31 o 16:34, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Czytaj co stoi napisane a nie w swoich myślach.
Pracowały DO października.

Data: 2017-08-31 08:28:22
Autor: japanizer
[...]

Sugerujesz, że menadżerowie Orlenu palą stacje Orlenu? Co wy tam na Nowogrodzkiej pijecie, denaturat?

Data: 2017-08-31 16:20:52
Autor: dantes
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen
Dnia Thu, 31 Aug 2017 06:10:52 -0700 (PDT), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

[...]

Streszczenie dla opornych:

[...]

Uwaga teraz będzie matematyka tj. "samo gęste":
2016 - j  = < 2014    ; j>=2

Data: 2017-08-31 07:27:43
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik dantes napisał:

> W TVPiS standardowo cisza, problemu nie ma.

Streszczenie dla opornych:

"Z materiałów przekazanych przez dyrektora wynikało

Dla pajdaka to nieistotne, jego fumfle Sierakoskie, Lisy i Michniki
stracili państwowe alimenty i pajdak walczy żeby było jak dawniej.

Data: 2017-08-31 07:29:20
Autor: japanizer
On Thursday, August 31, 2017 at 11:19:54 PM UTC+9, dantes wrote:
napisał(a):

> [...]

Orlen. "

Uwaga teraz będzie matematyka tj. "samo gęste":

Masz błąd - od ośmiu miesięcy mamy rok 2017.
No chyba że sugerujesz, że dobra zmiana wzięła przykład z Minority Report, i aresztuje ludzi, nim zaczęli się korumpować.

Data: 2017-08-31 16:32:57
Autor: dantes
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen

napisał(a):

[...]

ub.r. = 2016

Data: 2017-08-31 07:41:51
Autor: japanizer
On Thursday, August 31, 2017 at 11:31:55 PM UTC+9, dantes wrote:
> No chyba że sugerujesz, że dobra zmiana wzięła przykład z Minority Report, i aresztuje ludzi, nim zaczęli się korumpować.

ub.r. = 2016

Aresztowani zostali zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych w ubiegłym roku.
Aresztowania były w tym tygodniu. Więc w "obliczeniach" walnąłeś się o rok.

Data: 2017-08-31 07:53:06
Autor: Zenek Kapelinder
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen
akurat to pizdziak dobrze swiadczy o obecnej ekipie. Wsadzaja swoich. Poprzednicy nie widzieli przekretow na paliwie na kilkadziesiat miliardow rocznie, zakazali dokladnej kontroli cystern z paliwem.

Data: 2017-08-31 18:03:19
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

akurat to pizdziak dobrze swiadczy o obecnej ekipie. Wsadzaja swoich. Poprzednicy nie widzieli przekretow na paliwie na kilkadziesiat miliardow rocznie, zakazali dokladnej kontroli cystern z paliwem.

A aktualni to kiedy wykryli te przekręty na kilkadziesiąt miliardów nie
widziane przez poprzedników :DDDDDDDDDDDDDD

UWAGA - to jest materiał dla ludzi inteligentnych.
Dochody z akcyzy wzrosły o... 3% rok do roku :DDDDDDDDDDD
No to powiedz debilu gdzie te przekręty skoro dochody z akcyzy paliwowej
wzrosły o inflację :DDDDDDD

PS. To są dane rządowe jakbyś się pytał :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 17:23:12
Autor: dantes
[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen

napisał(a):

[...]

Do ubiegłego roku to oni "pełnili funkcje" jak wynika z art.

A jesli jak twierdzisz zatrudnieni zostali również w ubiegłym roku
to aby proceder mógł trwać kilka lat
to by oznaczało że "procedowali"
zanim ich zatrudniono a to jest możliwe jesli goście zastosowalizjawisko przyczynowości
wstecznej.

Aresztowania były w tym tygodniu. Więc w "obliczeniach" walnąłeś się o rok.
Chcesz powiedzieć, że "procedowali"  "nie pełniąc funkcji"?

[dojna zmiana] korupcja w PKN Orlen