korupcja w wordach

Data: 2013-11-07 10:58:39
Autor: yabba
korupcja w wordach
Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:527a4fbb$0$2286$65785112news.neostrada.pl...
Ku uwadze tych, którzy twierdzą, że "teraz, to takie przypadki nie mają szans zaistnieć".

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,24-osoby-zatrzymane-ws-korupcji-przy-egzaminach-na-prawo-jazdy,wid,16146233,wiadomosc.html?ticaid=1119e0&_ticrsn=3

"Funkcjonariusze CBA zatrzymali 24 osoby z woj. lubelskiego. Prokuratura postawiła im zarzuty związane z wręczaniem łapówek przy zdawaniu egzaminów praktycznych na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Lublinie.

Wśród zatrzymanych są trzej właściciele ośrodków szkolenia kierowców z Opola Lubelskiego, Kraśnika i Lublina, dwaj egzaminatorzy i pracownik WORD w Lublinie "

A Wy sobie nadal pokrzykujcie, że limit prędkości, taki sam dla zawodowego "przedstawiciela handlowego", który robi 10kkm/mies i blondynki, która właśnie dostała PJ za robienie laski egzaminatorowi - mają inny cel, niż fiskalny.

Ktoś robi z igły widły. Niedawno sąd orzekł, że łapówka w wysokości 24 tys. zł to nie łapówka. Nie wiem po co ten cały szum.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/przeglad-prasy-24-tys-zl-to-drobna-lapowka-sad-umorzyl-sprawe,365009.html

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-11-07 12:00:47
Autor: Budzik
korupcja w wordach
Osobnik posiadaj±cy mail g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Kto¶ robi z ig³y wid³y. Niedawno s±d orzek³, ¿e ³apówka w wysoko¶ci 24
tys. z³ to nie ³apówka. Nie wiem po co ten ca³y szum.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/przeglad-prasy-24-tys-zl-to-dr
obna-lapowka-sad-umorzyl-sprawe,365009.html

Ale jaja...
Dbrze, ze druga instancja sie opamiêta³a.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

korupcja w wordach