korytarz zycia

Data: 2019-07-24 16:49:48
Autor: J.F.
korytarz zycia
https://youtu.be/_qC30L9rILA?t=730

Mozna ? Mozna.

Ale ... kto tam tak ładnie zablokowal ruch?
Nikt nie omija wypadku ?

J.

Data: 2019-07-24 17:02:13
Autor: cyklista
korytarz zycia
J.F. pisze:
https://youtu.be/_qC30L9rILA?t=730

Mozna ? Mozna.

Ale ... kto tam tak ładnie zablokowal ruch?
Nikt nie omija wypadku ?

J.
\

a po co tam był zablokowany ruch? nie wystarczyło by jakby jeden pas sobie wykroili dla swoich działań/

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2019-07-24 17:23:53
Autor: J.F.
korytarz zycia
Użytkownik "cyklista"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d3872f7$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

No i poniekad o to wlasnie pytam.

Fakt, ze w czasie akcji moze byc chwila nieuwagi i bedzie kolejny wypadek, fakt, ze czasem drobne slady na jezdni moga decydowac o grubych pieniadzach ... ale jak stoje w takim korku, to jakos inaczej mysle :-)

J.

Data: 2019-07-26 21:48:59
Autor: Irek.N.
korytarz zycia
Mozna ? Mozna.

No pięknie, można, w BB też się dało, ale...
Jadę sobie w środę w okolicach Piotrkota T., a tam zwężka na 1 pas i to ledwo szerokości pasa. Długa zwężka. Kawałek później, Radomsko, to samo. Idioci budują ronda na E75. Ja nie ogarniam ideii, może ktoś mi wyjaśni ten szatański pomysł.

Apropo korytarza. Jak w przypadku zwężenia na ledwo jeden pas zrobić cokolwiek? Straciłem na te 2 miejsca ponad godzinę w korkach i podjazdach. Gdyby cokolwiek się stało i trzeba było przepuścić uprzywilejowany, to chyba tylko ręce wystawić przez szyby i machać w nadziei że uda się odlecieć :(

Generalnie trasa z BB do Łodzi może wyglądać tak:
- Przed Katowicami stoisz, czasami niemalże od G.Murckowskiej (jak nie pojechałeś obwodnicą).
- Przed Częstochwą niemalże stoisz... zawsze się przytykało.
- Za Częstochową stoisz i to ładny kawałek.
- Przed Radomskiem stoisz i to czasami długo, klasycznie zwężenie.
- Na wysokości Radomska też stoisz.
- Piotrków... szkoda pisać...

Stwierdzam, że tak debilnie rozplanowanych przebudów nigdy w życiu nie widziałem. Może umówmy się, że zamykamy całą tą trasę, bo jeździć się tam już praktycznie nie da. :(

Chociaż nie... przepraszam, widziałem.
W BB rozkopany jest kierunek na Kraków - już od bardzo dawna i nic tam się ciekawego nie dzieje. Rozkopany kierunek na Żywiec. Zamknięty kierunek na Cieszyn - same główne drogi z miasta! Ledwo co oddany wiadukt na dopiero co zakończonej Międzyrzeckiej przejezdny w jedną stronę - remont głównej drogi do której prowadzi zaplanowali.
Jak by tego było mało, to zamiast rzucić siły i zakończyć te remonty szybko, rozwalili Międzyrzecze/Mazańcowice/Ligotę - taki mały remoncik po sąsiedzku w międzyczasie, na luzaka. Brawo planowanie, brawo.

No i jak tu odstawić melisę, no jak? ;)

Data: 2019-07-26 23:57:12
Autor: kk
korytarz zycia

[...]