koryto

Data: 2012-05-06 09:57:31
Autor: identyfikator: 20040501
koryto
jeden artysta śpiewał "koryto puste już, ale jeszcze można lizać" wydaje się, że to idealnie pasuje do dzisiejszych poczynań oszczędnościowych PO, a wystarczyło by dopuścić tych których blokują bo nie i już - taki mam pogląd na sprawę...

Data: 2012-05-06 12:35:10
Autor: Tymon
koryto

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jo5ata$sfd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli jaki masz pogląd? Zgodny z linią prezesa PiS czy nie?

BomBel

koryto