korzysta kto¶ z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?

Data: 2010-06-20 17:43:35
Autor: Tomek
korzysta kto¶ z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?
Użytkownik "(p)" napisał w wiadomo¶ci ...
Zastanawiam się nad zakupem GPS-owego licznika/trackera Holux GPSport
245.
Czy kto¶ z PT Preclowiczów korzysta i mógłby mi zapodać, jak to działa
w mie¶cie i w lesie?
Pytam, bo mam telefon z GPS-em, ale w mie¶cie i pod drzewami prawie
nie łapie sygnału satelitarnego.

Trochę OT, ale korzystam z turystycznego Garmina Vista Cx z uchwytem na rower. Nie mam problemu z łapaniem sygnału, na komplecie baterii działa ponad dobę, dodatkowo wy¶wietlana jest mapa (w kolorze). Wady: 2x wyższa cena.

pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-06-20 17:25:20
Autor: piecia aka dracorp
korzysta kto¶ z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?
Dnia Sun, 20 Jun 2010 17:43:35 +0200, Tomek napisał(a):

TrochÄ™ OT, ale korzystam z turystycznego Garmina Vista Cx z uchwytem na
rower. Nie mam problemu z łapaniem sygnału, na komplecie baterii działa
ponad dobę, dodatkowo wyświetlana jest mapa (w kolorze). Wady: 2x wyższa
cena.

Dodatkowo lepiej trzymają sygnał w np. lesie. Nie pamiętam co miał kumpel ale jego ślad z lasu bardziej przypominał szalone mazgroły dzieciaka.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-06-20 22:09:57
Autor: Tomek
korzysta ktoĹ› z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?
Użytkownik "piecia aka dracorp" napisał w wiadomości ...

(...)
ale jego ślad z lasu bardziej przypominał szalone mazgroły dzieciaka.

W moim to kwestia ustawień czy ma rejestrować pozycję co jakiś zadany czas czy zadaną odległość. Jeśli dasz sporą odległość lub długi czas i zrobisz wiele zwrotów na trasie to bedziesz miał właśnie mazgroły ;)

pozdrawiam
T.

Data: 2010-06-20 22:18:25
Autor: MadMan
korzysta kto¶ z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?
Dnia Sun, 20 Jun 2010 17:25:20 +0000 (UTC), piecia aka dracorp
napisał(a):

[...]

Dodatkowo lepiej trzymaj± sygnał w np. lesie

Niż Cx? S±dzę że w±tpię, one pod drzewami lubi± często gubić sygnał. HCx - inny chipset, inna bajka, ale nieco krócej na baterii chodzi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

korzysta kto¶ z GPS-owego licznika Holux GPSport 245?