korzystanie z testow drukowanych w ksiazce

Data: 2009-11-06 12:45:42
Autor: Daniel
korzystanie z testow drukowanych w ksiazce
Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu
uczenia sie). Gotowy test jest drukowany w ksiazce wraz z kluczem
odpowiedzi. Interesujaca mnie ksiazka nie jest polskiego autorstwa,
jest tylko na polski przetlumaczona. Test ten mozna znalezc na wielu
stronach internetowych. Chcialbym wiedziec czy wykorzystanie w pracy
testu drukowanego w ksiazce jest zgodne z prawem? (Oczywiscie z
podaniem źródła i autora)

Data: 2009-11-07 05:45:08
Autor: Marcin Debowski
On 2009-11-06, Daniel <daniel.jachyra@gmail.com> wrote:
Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

A "korzystać" znaczy u Ciebie...?

--
Marcin

Data: 2009-11-07 04:00:58
Autor: Deny
On 2009-11-06, Daniel <daniel.jach...@gmail.com> wrote:

> Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

A "korzystać" znaczy u Ciebie...?

--
Marcin

Tak. Ewentualnie troche je modyfikowac.

Data: 2009-11-07 20:27:54
Autor: Marcin Debowski
On 2009-11-06, Daniel <daniel.jach...@gmail.com> wrote:

> Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

A "korzystać" znaczy u Ciebie...?
Tak. Ewentualnie troche je modyfikowac.

Podejście nr 2: co tu rozumiesz przez korzystać?

--
Marcin

Data: 2009-11-07 05:24:07
Autor: Deny
On 2009-11-07, Deny <daniel.jach...@gmail.com> wrote:

> Tak. Ewentualnie troche je modyfikowac.

Podejście nr 2: co tu rozumiesz przez korzystać?

--
Marcin

Chcialbym badac nim uczniow. Pozniej wyniki przekazac uczniom.

Data: 2009-11-07 23:44:48
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

Deny pisze:
Chcialbym badac nim uczniow. Pozniej wyniki przekazac uczniom.

A jakiego rodzaju to są uczniowie? W jakiej instutucji?

Art. 27.
Instytucje naukowe i oświatowe mogą, w celach dydaktycznych lub prowadzenia
własnych badań, korzystać z rozpowszechnionych utworów w oryginale i w
tłumaczeniu
oraz sporządzać w tym celu egzemplarze fragmentów rozpowszechnionego
utworu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-11-08 03:03:22
Autor: Deny
On 7 Lis, 23:44, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
Deny pisze:

> [...]

tłumaczeniu
oraz sporządzać w tym celu egzemplarze fragmentów rozpowszechnionego

Bardzo dziękuję za informację.

Przedstawiam troche szerzej moja sytuacje. Zostalo mi zlecone
stworzenie materialu do wstepnego badania uczniow (szkol podstawowych
i gimnazjow) przede wszystkim pod katem stylow uczenia sie. Mam
stworzyc material do badan a nastepnie po badaniu dokonac analizy
wynikow. Zlecenie otrzymalem od instytucji ktora zajmuje sie m.in.
kursami szybkiego czytania i efektywnego uczenia sie. Z tego co wiem
firma ta jest wpisana do rejestru Wydzialu Oswiaty. Oprocz innych
narzedzi ktore moge wykorzystac chcialbym uzyc dwa testy, ktore wraz z
kluczami sa drukowane w ogolnodostepnej ksiazce tlumaczonej na jezyk
polski.

Data: 2009-11-07 04:03:33
Autor: Deny
On 2009-11-06, Daniel <daniel.jach...@gmail.com> wrote:

> Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

A "korzystać" znaczy u Ciebie...?

--
Marcin

W zasadzie to chcialbym wykorzystac testy takie jak są, bez
modyfikacji.

Data: 2009-11-09 10:51:07
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2009-11-06, Daniel <daniel.jach...@gmail.com> wrote:

Chcialbym skorzystac w swojej pracy zawodowej z testu (odnosnie stylu

A "korzystać" znaczy u Ciebie...?

W zasadzie to chcialbym wykorzystac testy takie jak są, bez
modyfikacji.

  Podejrzewam, że poprzednie pytanie miało na celu wyciągnięcie danych
nt. takich czynności opisanych w ustawie Prawo Autorskie, jak np.
"powielanie".
  Bo "publikacja" już została wykonana.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-09 10:05:00
Autor: Deny
On 9 Lis, 10:51, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
On Sat, 7 Nov 2009, Deny wrote:

> [...]

  Podejrzewam, że poprzednie pytanie miało na celu wyciągnięcie danych
nt. takich czynności opisanych w ustawie Prawo Autorskie, jak np.

No tak. Ten test, ktory chce uzyc bede chcial powielac wiele razy.
Dalej nie wiem czy moge go uzyc czy nie w sensie czy zlamie prawo czy
nie? Dodam ze test jest w ksiazce (autor w ksiazce nie robi zadnych
zastrzezen co do uzycia) i znalazlem go tez na 3 lub 4 stronach
internetowych.

pozdrawiam
Daniel

korzystanie z testow drukowanych w ksiazce