kosiarka - szukam opinii

Data: 2010-03-02 20:12:30
Autor: Jacek
kosiarka - szukam opinii
1500 mkw to sporo. Jak chcesz taką powierzchnię kosić co 5 dni? Jak bedziesz kosił w większych odstępach czasu, to skoszonej trawy kosiarka nie zmiele bez śladu. Mulczowanie dobre jest dla kogoś, kto ma 200 mkw ładej trawy za domkiem i może co parę dni przelecieć kosiarką.
Mam kosiarkę z identycznym silnikiem i mogę go z czystym sumieniem polecić. Co do "podwozia" to się nie wypowiem, bo mam podobne ale nie od Hondy.
Jacek

kosiarka - szukam opinii