kosiarka - szukam opinii

Data: 2010-03-03 09:29:27
Autor: Neko
kosiarka - szukam opinii
Użytkownik "Kane" <smaptrap@spamtrap.pl> napisał w

Powoli trza pomyslec o kosiarce, po przegladnieciu roznych konstrukcji w sklepach i w necie
moj bardzo wstepny wybor padl na:

Ja uzywam nastepujacej kosiarki:

http://cokupic.pl/produkt/STIGA-Turbo-47-Combi-B-S-500-XMH

Do koszenia mam 1200 m2.
Kupilem ja 3 lata temu za 1.700 zl. I jestem bardzo zadowolony.

Oczywiscie po zakonczeniu sezonu nalezy kosiarke wyczyscic porzadnie
i zmienic olej + filtr. I to wszystko. Dziala bezblednie. Polecam.

Data: 2010-03-03 09:31:16
Autor: Neko
kosiarka - szukam opinii
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Ja uzywam nastepujacej kosiarki:

http://cokupic.pl/produkt/STIGA-Turbo-47-Combi-B-S-500-XMH

Na ta zdjeciu to jest bez napedu.

Dokladnie chodzilo mi o:

STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM KOSIARKA SPALINOWA

Data: 2010-03-03 10:19:19
Autor: Kane
kosiarka - szukam opinii
STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM KOSIARKA SPALINOWA

Ja chyba wyladuje tez na Stiga a nie na Hondzie - honda 5 lat gwarancji ale obowiazkowe serwisy co sezon u nich (platne zapewne drozej). A serwis Stiga mam goscia 1km od domu z ich autoryzacją takze wybor jest prosty. Natomiast Stiga na siliku Honda wykracza poza budzet ;)

Pozostaje model i decyzja naped/bez napedu.

A silniki ? Briggs i jego pozytywne opinie znam. Jak sie to ma do silnika Hondy (gornozaworowy) ?
Wie ktos cos na ten temat ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-03-03 11:40:23
Autor: Jacek
kosiarka - szukam opinii
Obecnie mam silnik Hondy 5,5, a w drugiej kosiarce B&S 4,5. Miałem też wcześniej Tecumseha, ale pękł w nim korbowód.
W użytkowaniu nie widzę różnicy. Honda jest nieco mocniejsza, (5,5 > 4,5) ale wydaje mi się, że też więcej pali. B&S ma filtr powietrza z gąbki, który wymaga raz na rok umycia w benzynie. Honda ma filtr na wkłady, które nie są tanie, a jak się zgubi pokrywę filtra, to trzeba kupic cały nowy za ok 200 zł, co mi się niestety przydarzyło.
Jacek

Data: 2010-03-03 11:56:59
Autor: Kane
kosiarka - szukam opinii
[...]

Dzieki. Cenne porownanie ;)
A jak sprawa rozruchu ? Palą podobnie ? Kobieta zapali ? ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-03-03 15:07:12
Autor: Jacek
kosiarka - szukam opinii
Kobieta, jak chce to zawsze zapali.
Jak nie chce, to nawet jakby miała elektryczny rozrusznik to się "nie da" ;-)
Plus dla Hondy jest za brak pompki/primera (tej gumki do naciskania), którą trzeba kilkakrotnie nacisnąć przez uruchomieniem zimnego silnika, a którą ma chyba większość silników. Przesuwa się wajchę gazu do oporu do siebie w pozycję "rozruch" i się zapala.
Jacek

Data: 2010-03-03 10:12:28
Autor: Panslavista
kosiarka - szukam opinii

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hml7at$ia3$1nemesis.news.neostrada.pl...

Bele co!

Ta zadowoli każdego:
http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyny-1-500-m2

http://www.tgpolska.com/p131_kosiarka_wrzecionowa_ransomes_mounted_214.html

Data: 2010-03-03 10:17:31
Autor: Neko
kosiarka - szukam opinii
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Bele co!

Ta zadowoli każdego:
http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyny-1-500-m2

5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

Data: 2010-03-03 10:27:33
Autor: Kane
kosiarka - szukam opinii
5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

Pozdrawiam

Kane

Data: 2010-03-03 10:30:01
Autor: Neko
kosiarka - szukam opinii
Użytkownik "Kane" <smaptrap@spamtrap.pl> napisał

Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

Znam tendencje Panslavisty niestety bardzo dobrze.

Zawsze poleca armaty. Szkoda tylko, ze wiecznie strzela slepakami :)

Data: 2010-03-03 12:18:08
Autor: Panslavista
kosiarka - szukam opinii

"Kane" <smaptrap@spamtrap.pl> wrote in message news:hmlanm$kqb$1nemesis.news.neostrada.pl...
5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

Pozdrawiam

Kane

Klasę trzeba trzymać czyli albo wóz, albo przewóz...

Data: 2010-03-03 12:45:28
Autor: Neko
kosiarka - szukam opinii
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Klasę trzeba trzymać czyli albo wóz, albo przewóz...

Brednie starca...

Data: 2010-03-03 12:15:35
Autor: Panslavista
kosiarka - szukam opinii
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hml9kd$a7p$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Robisz tu za niepijącego, a więc bogatego parcha.

kosiarka - szukam opinii