kosiarka z napędem

Data: 2014-06-13 10:18:07
Autor: feldmarszałek tusk
kosiarka z napędem
ma Ktoś tu może kosiarkę do trawy z napędem?
jak to działa?
mam plac z trawą na której posadzonych jest z milion krzaków...
jak w takich warunkach można operować kosiarką z napędem?

czy można kosić i w przód i w tył z napędem?
jak podczas opróżniania kosza?

Data: 2014-06-13 11:49:04
Autor: t-1
kosiarka z napędem
W dniu 2014-06-13 10:18, feldmarszałek tusk pisze:
[...]

Moja ma napęd na przednie kółka.
Gdy cofam to lekko dociskam pałąk i te kółka trochę się unoszą.
Tylne kółka są większe więc ruch do tyłu kosiarką jest łatwy.

Data: 2014-06-17 21:30:30
Autor: Andrzej
kosiarka z napędem
[...]

Kosiarka z napędem jest na długie proste przebiegi jak dużo manewrowania to napęd jest raczej utrudnieniem i zużywa się szybciej.

Data: 2014-06-17 20:04:22
Autor: masti
kosiarka z napêdem

to się do manewrów napęd rozłącza

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-18 22:33:22
Autor: JK
kosiarka z napędem
napisał:

[...]

I co wtedy? Pcha siÄ™ takÄ… kosiarkÄ™?
Genialne.

JK

Data: 2014-06-18 20:37:44
Autor: masti
kosiarka z napêdem

napisał:

[...]

a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-18 22:59:02
Autor: JK
kosiarka z napędem

napisał:

[...]

A taki:

Data: 2014-06-18 21:28:19
Autor: masti
kosiarka z napêdem

napisał:

> [...]

to się do manewrów napęd rozłącza

I co wtedy? Pcha siÄ™ takÄ… kosiarkÄ™? Genialne.

a jaki masz problem ją przepchać metr czy dwa?

to zostaje podkaszarka.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-19 18:33:31
Autor: Ikselka
kosiarka z napêdem
Dnia Wed, 18 Jun 2014 21:28:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

to zostaje podkaszarka.

No właśnie - jaka podkaszarka SPALINOWA? Dosyć pilne.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-23 03:42:18
Autor: Maseł
kosiarka z napędem
W dniu 2014-06-19 18:33, Ikselka pisze:
Dnia Wed, 18 Jun 2014 21:28:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

to zostaje podkaszarka.

No właśnie - jaka podkaszarka SPALINOWA? Dosyć pilne.

Szkoly sa dwie:
- markowa - np. Stihl (bo moze dluzej wytrzyma)
- marketowa - (bo jak padnie to w cenie markowej kupie jeszcze 2 nastepne)

Pozdro

Maseł

P.S. Ja mam ciut przewymiarowanego stihla i sobie chwale...

Data: 2014-06-23 22:07:41
Autor: Ikselka
kosiarka z napędem
Dnia Mon, 23 Jun 2014 03:42:18 +0200, Maseł napisał(a):

[...]

Dzięki, odkąd drogi sprzęt zaczął padać tak samo jak tani, a serwis
gwarancyjny się wypiął (zresztą co mi z tego, że kiedyś tam nawet naprawią,
jak jestem bez sprzętu wtedy, kiedy akurat go najbardziej potrzebuję...),
jestem wyznawczynią tej drugiej szkoły - kupuję tańsze, a jak się coś
psuje, to wyrzucam na śmietnik; cóż, góra śmiecia urośnie, ale mnie
zostanie pare tysiączków w kieszonce :-)
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-18 01:52:17
Autor: Kris
kosiarka z napêdem
W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 21:30:30 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej napisa³:
Kosiarka z napêdem jest na d³ugie proste przebiegi jak du¿o manewrowania to napêd jest raczej utrudnieniem i zu¿ywa siê szybciej.

Ot to.
U siebie kosze ok 400mk najzwyklejsza kosiark± spalinowa która kosztowa³a chyba poni¿ej 400z³. Szeroko¶cæ chyba ok 50cm i fajnie siê tym kosi i manewruje
U mamy kosze ok 600mk trawnika kosiarka z napêdem. Trochê wiêksza- szeroko¶æ koszenia chyba co¶ ko³o 60cm.
Kosi siê ni± bez porównania gorzej. I mimo tego ze napêd mo¿na od³±czyæ podczas omijania krzaczków itp. to koszenie jest mniej komfortowe gdy¿ kosiarka wiêksza, mniej zwrotna i ciê¿ej siê ni± manewruje Dodatkowo ta wiêksza sporo g³o¶niejsza i 3-4 razy dro¿sza w zakupie,
Kosiarka z napêdem to raczej do du¿ych prostych powierzchni bez drzewek krzaczków itp.
W warunkach jakie opisa³ autor w±tku my¶lê ze lepszym rozwi±zaniem bêdzie ma³a zgrabna kosiarka bez napêdu.